V Rising: Secrets of Gloomrot – recenzija

8.4
V Rising: Secrets of Gloomrot - recenzija

Prošlo je godinu dana od izlaska V Risinga, a Stunlock Studios je objavio prvo veliko ažuriranje za igru, V Rising: Secrets of Gloomrot.

Moje početno mišljenje o V Risingu nije se promijenilo. Stunlock Studios napravio je sjajnu igru, a V Rising: Secrets of Gloomrot je samo dodatno poboljšava. Iako sam znao da je ažuriranje na putu, nisam shvatao koliko će to promijeniti različite sisteme i poboljšati igru. Nakon što sam počeo istraživati različite biome u zatvorenoj beta verziji, razlike su bile uočljive i dobrodošle. Ovo ažuriranje uključuje poboljšanja dvorca, preuređenje svijeta, ograničene ekološke opasnosti, trgovinska tržišta, preuređenje sistema čarolija, izradu dragulja, dva nova oružja, 13 novih bossova, 30 novih čudovišta i novi biom Gloomrot.

Kada postavite svoje srce dvorca, ono sada preuzima cijelo područje unutar kojeg se nalazi. Smatram da je ovo puno ugodnije u usporedbi s postupnim širenjem vašeg područja utjecaja po jednu pločicu. Igrači će također pronaći nove postaje za podršku izradi dragulja i novi Fabricator za pročišćavanje resursa Gloomrota. Novo oružje je dodano u kovačnici, a torbe s inventarom za određene resurse nalaze se na stanici za obradu kože. Dvorci imaju dva glavna poboljšanja, mogućnost više razina i teleportere kratkog dometa.

Igrači sada mogu postaviti stepenice na trenutni sprat svog dvorca, a zatim početi postavljati dijelove temelja s gornjeg odmorišta. Dvorac može imati do tri sprata. Sistem radi prilično dobro, sve dok se ne sjetite spojiti sve svoje zidove/vrata kako biste stvorili krov. Moj najveći problem sa sistemom je što ne postoji način da se lako pomakne stubište. Ali možete postaviti novo stubište ako nije blokirano postojećim stanicama, a zatim ukloniti staro. Samo može biti malo zamorno sve poredati.

Teleporti kratkog dometa također su veliko poboljšanje gameplaya. Dostupne su tri podloge za teleportiranje u različitim bojama, a vi jednostavno postavite dvije iste boje u svoj dvorac. Nakon toga, možete se teleportirati između teleportera iste boje tako da stanete na podlogu.

Svijet V Risinga, Vardoran, doživio je popriličnu obnovu u ovom ažuriranju. Waygates se čini prikladnijim sada kada su različiti gradovi i lokacije za kampove prilagođene i dodane. Određeni resursi mogu se nabaviti s više lokacija, čime se smanjuju moguća uska grla u napredovanju. Nove opasnosti za okoliš u određenim zonama povećavaju izazov/atmosferu bez da je previše iritiraju.

Na primjer, u biomu Cursed Forest vaš lik dobija slaganje kletvi. Kad dosegne 100, okružuje vas duboka magla. Mapa i minimapa su također zamagljene. Ali ne stupa na snagu ako ste u Spider Caves ili ako ste izradili određeni ogrtač koji ste dobili od jednog od V bossova u tom području. Dakle, iako je dosadan i potencijalno smrtonosan, postoje načini unutar igre za prevladavanje problema.

Dodavanje trgovačkih tržišta i više dobavljača također je velika promjena. Igrači mogu preuzeti ljudski izgled kako bi se ušuljali i kupili razne resurse, predmete i rijetke recepte. Dodaje više fantaziji igranja vampira, a istovremeno pruža još jedan način da dobijete stvari s kojima možda niste imali sreće s uzgojem.

Čarolije su dobile promjene s ovim ažuriranjem, prilično povećavajući dubinu magičnog sistema. Svaki element je sada imao sekundarni učinak na njihove čarolije, a oni koji su već imali sekundarni učinak bili su preinačeni. Na primjer, Unholy čarolije sada nanose Condemn na metu. To uzrokuje da neprijatelji pretrpe 15% dodatne štete za 5s, a vi pozivate unholy ratnika ako osuđena meta umre. Sekundarni učinci stvarno doprinose fantaziji bacanja čarolija iz tog elementa.

Dodajući preinaku čarolije, igrači također dobivaju novi element Storm Magic za igru. Smatram da su čarolije za Storm Magic vrlo korisne. Loptasta munja je posebno zaslužila mjesto na mojim čarolijama. Ima dobru veličinu AOE i sposobnost nanošenja sekundarnog učinka Static dok ja nastavljam nanositi fizičku štetu. Tih dodatnih 10 posto magične štete sa svakim udarcem spasilo me nekoliko puta u borbi.

Nova izrada dragulja dodaje još više prilagodbe čarolijama. Dragulji se mogu izraditi ili pronaći kao kapljice. Dragulj ima razinu koja određuje koliko učinaka ima i za određenu je čaroliju. Razina-dva Unholy čarolija Ward of the Damned dodaje štetu prizvanom miljeniku ako je pogođen preinakom i ima postotak šanse da pozove Skeletal Mage umjesto Skeletal Warrior. Do sada sam vidio neke zanimljive kombinacije i promjene sposobnosti. Igrači mogu umetnuti dragulj otvaranjem knjige čarolija, klikom na povezanu čaroliju, a zatim klikom na umetnuti. To je jednostavan sistem za korištenje s puno dubine koji može prilično promijeniti igru.

U igru je također dodano drevno razbijeno oružje. Mogu se ispustiti i obnoviti u kovačnici predaka u vašem dvorcu. Ova oružja obično imaju dodatne atribute, a posebni napadi uzrokuju sekundarni elementarni učinak kao što je osuda ili statičnost.

Kad smo već kod oružja, V Rising: Secrets of Gloomrot dodaje dva nova; Veliki mač i dvostruki pištolji. Oba su zabavna za korištenje. Pristaju da popune praznine između ostalih oružja i osjećaju se izvrsno. Napadi velikim mačem snažno pogađaju i zadovoljavaju kada se odmaknete od neprijatelja i označite ih velikim zamahom mača ili ih lansirate u zrak. Također je vrlo zadovoljavajuće voziti se s patrolom na povezanom nosaču i uništiti nekoliko manjih neprijatelja u jednom zamahu. Dok s dvostrukim pištoljima, obično ispaljujem niz hitaca na srednjem dometu i zatim se pomaknem. Zadrži moju sposobnost prednjeg stošca u slučaju da se nešto previše približi, zatim Eksplozivni metak da izbjegne dok ih također odbacuje. Naginjem dualnim pištoljima kao svom najdražem oružju do sada zbog dometa. Ali još uvijek mijenjam tri oružja kako bih se nosio s raznim vrstama neprijatelja u V Risingu.

S unaprjeđenjem čarolija i novim oružjem, igrači očito trebaju više stvari za borbu. Programeri su vas pokrili, 12 novih V Blood bossova dodano je u Acts da vas pronađu i izazovu. Srušio sam mnoge od njih, a svaka je pružala zanimljive mehanike za učenje i prilagođavanje građe. Ako sam imao problema s jednim šefom na određenoj razini, obično sam imao drugu mogućnost da pokušam dok ne dobijem pomoć ili dok ne poboljšam svoju opremu.

30 novih čudovišta također je dodato, čak iu postojećim preuređenim biomima. Mislio sam da će moj veliki izazov biti novi pauci koji mogu učahuriti neprijatelje ili Pyro bacači plamena u Južnom Gloomrotu; ali na kraju su to bili Rock Elementali u Željeznoj špilji. Njihovim AoE skokovima i jurišnim napadima teško je odrediti vrijeme. U međuvremenu, dok se lansiraju po špilji, oštećuju i bude više elementala i željeznih golema. Prije nego što se snađete, neprijatelji vas zasipaju velikim bratom koji baca AoE-ove linije za rušenje.

Konačno, biom Gloomrota je podijeljen u dva dijela. Ovo područje ima nevjerojatnu atmosferu. Flora i fauna izgledaju sjajno, a neprijatelji se tako dobro uklapaju u temu. Iako nisam najveći obožavatelj steampunka, cijenim rad i trud razvojnih programera koji su ovdje prikazani, što me zaokupilo novim područjima. Oboje ih je bilo zabavno istraživati i umrijeti u njima. Stalna vatra i elektricitet humanoidnih neprijatelja drže me na nogama. Nasumične mutacije koje iskaču iz otrovnih bazena nekoliko su me puta iznenadile.

South Gloomrot govori o zagađenom okolišu i mutiranoj divljini. Jeleni trče uokolo s dvije glave, a Rat Horrors su, pa, shvatili ste što ime na implicira. Trune, posvuda. Da nije bilo drugih bioma, rekao bih da bi to možda bilo previše za mene za dugo razdoblje. Ali uranjanje u to područje radi lova na V Bossa ili nekog skupljanja resursa čini zanimljiv kontrast u odnosu na druge biome.

Dok North Gloomrot još uvijek ima tu trulež i propadanje, kiša i oluja s munjama stvarno mijenjaju osjećaj. Neprijatelji su slični, ali vidite više humanoida koji patroliraju područjem. U početku sam se brinuo da će udari munje biti previše smrtonosni. No, pristojno je izbalansirano da vas drži u kretanju, a da vas ne ubije odmah. Munje ipak povećavaju izazov ovog područja, a igrači mogu dobiti određenu zaštitu kada su u blizini jednog od logora s gromobranom ili se bore oko neprijatelja koji se zove Lightning Protector.

Isplati li se vratiti na V Rising s ovim ažuriranjem? Ako ste prije uživali igrajući igru i smatrali ste da joj nedostaje malo dubine u sistemima igre i količini V Blood bossova, onda da. Ovdje ima mnogo sadržaja . Stunlock Studios napravio je sjajan posao s novim biomom Gloomrot. Super izgleda i super zvuči. Također sam šokiran jer nisam imao većih tehničkih problema, igra mi se jednom ugasila kada sam pritisnuo alt tab i jednom sam bio isključen sa zatvorenog beta poslužitelja. Jedine dvije sporne tačke za neke igrače, po mom mišljenju, jesu stil borbe po kojem je Sunlock Studios poznat možda nije za svakoga i koliko je igrač zabrinut oko balansiranja svih sposobnosti/oružja za PvP. Mislim da se trenutno svi osjećaju dobro igrati s njima. Svako oružje/element odgovara određenoj situaciji, ali ja sam više fokusiran na PvE.

8.4
Muzika 8.5 od 10