Thymesia – recenzija

6.9
Review Overview

Tokom godina imali smo mnogo pokušaja da ponovno uhvatimo magiju koju je nam je pružio FromSoftware sa Dark Souls franšizom davne 2009. godine sa prvom igrom Demon Souls. Neke poput Nioh 2 i Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin su sjajne, dok igre poput Dolmena nisu bile tako sjajne. Može li Thymesia popuniti rupu koja postoji u souls žanru?

Thymesia je smještena u nekoć uspješno kraljevstvo koje je propalo jer je korištenje alhemije izmaklo kontroli. Zbog toga su se njegovi građani pretvorili u opasna čudovišta. Igrate kao Corvus, koji kreće na putovanje kako bi otkrio što se dogodilo s ovim palim kraljevstvom. Kao što biste očekivali, velik dio priče je nejasno ispričan dok polako sastavljate ono što se dogodilo kroz svako od sjećanja iz igre, koja su uglavnom ispričana kroz tekstualne zapise.

Ono gdje Soulslike igre stvarno žive ili umiru je njihova borba, a Thymesia je, uglavnom, dovoljno dobra. Potrebna je kazati da crpi inspiraciju iz Bloodbornea više nego bilo koje druge Fromsoftove Souls igre. Borba je brza i tečna, oslanja se na izmicanje i brze reakcije, a ne na sporiji i metodičniji pristup.

Dok nanosite štetu svojom sabljom, mogli biste primijetiti da će ta šteta, umjesto da oduzima komade vašem protivniku, biti zelena. To znači da ćete im specijalnim napadom oduzeti HP. Čekajte predugo i oni će obnoviti to zdravlje. Ovo potiče agresivniji stil igre, tjerajući vas da postignete prednost. Čini se kao suprotnost Bloodborneovom vlastitom sistemu oštećenja, gdje možete vratiti svoje zdravlje brzim ponovnim uključivanjem u borbu umjesto povlačenja, ali ima isti rezultat.

Ono po čemu se Thymesia donekle razlikuje od ostalih u žanru je njezino oružje. Pojačavanjem specijalnog napada kandžama možete jednokratno koristiti njihovo oružje, ali malo bolje. To je također povezano s napredovanjem igre. Povrh prilično generičkog izjednačavanja duše tu su stabla vještina, prilagodba napitaka, pa čak i otključavana specijalnih oružja koja možete koristiti tokom borbe.  Dok ćete morati koristiti posebne stavke za ponovno dodjeljivanje bodova atributa, stablo vještina može se prilagoditi na bilo kojem checkpointu.

Imate problema s parry sistemom u igri? Možete isključite štetu od pariranja kako bi vam pružilo malo više šanse tokom borbe. To je sistav koji omogućuje dodatnu razinu fleksibilnosti i strategije ovisno o situaciji. Jako sam se zabavljao petljajući se s vještinama i oružjem koje je doista sjajno. Međutim, borba nije sasvim savršena.

Postoji cijeli spektar Thymesia-e koji jednostavno djeluje jeftino. Neprijateljski napadi će se pratiti iz apsolutno smiješnih uglova. Neki napadi će omamiti neprijatelje… dok vi možete biti omamljeni osnovnim napadima, ne možete ih izbjeći ili parirati. Sve se to čini pomalo nedosljedno.

Zatim dolazimo do kamere, koja je užasna. Jedna je od najgorih koje sam vidio u ovom žanru, često zaglavi na dijelovima terena, sporo se okreće bez slučajnog razloga ili se jednostavno bori da održi korak s neprijateljima. Neki od tih neprijatelja kreću se jako brzo i kada se kamera još uvijek mijenja neprijatelj je već na drugoj strani i to postaje nevjerojatno iritantno.

Uprkos tim problemima, Thymesia je zapravo prilično dobro izbalansirana veći dio igre, s tim da je stvarno teška tokom posljednjeg bossa. Većina smrti bila je rezultat moje vlastite nepažnje. Razine nisu masivno povezane zone kao što biste očekivali, već su uglavnom linearne s povremenim istraživanjem. Nakon što završite s glavnom misijom u svakoj zoni, otključat ćete i mali broj sporednih ciljeva koji vas tjeraju da ponovno prolazite kroz tu zonu. Nije strašno, jer vidite nova područja unutar ovih zona, ali to je baš malo i nema baš puno stvari da se vidi.

Slično tome, nema toliko borbi sa šefovima, i iako su sve mehanički dobre, ovdje nema pravog isticanja. Oslanjaju se ili na mehaniku regeneracije zdravlja ili na drugu fazu koja zapravo ne mijenja puno. Bilo mi je potrebno oko šest do sedam sati da završim s pristojnim dijelom sporednih zadataka. Thymesia jednostavno nije bila dovoljno duga da bih uložio u svijet ili gameplay, a višestruki završeci nisu dovoljan poticaj da je ponovno igram.

Vizuelno, Thymesia nastavlja inspiraciju Soulsa mračnim i depresivnim svijetom. Velik dio ranih lokacija prilično je dosadan, nedostaje im neki pravi vizualni štih i zadržavaju se na tome da su mutni i bljutavi. Srećom, kasnija područja izgledaju puno bolje, iako potencijal nažalost nije iskorišten. Na računaru, Thymesia radi jako dobro. Dobro je optimizovana.

Review Overview
6.9
Grafika 6.5 od 10