The Texas Chainsaw Massacre Recenzija

5
The Texas Chainsaw Massacre

Kada sam prvi put zaigrao The Texas Chainsaw Massacre, bio sam oduševljen. Nisam ljubitelj ovih asimetričnih multiplayer igara, ali ovaj naslov me je poprilično zaintrigirao. Atmosfera, zuvkovi, grafika, likovi u igri, sve je bilo sjajno u tom beta testiranju. Ipak, plašio sam se da igra neće biti dovoljno popularna, ili da neće završiti kao ostale igre koje su rađene po filmovima i koje su propale poprilično brzo nakon izlaska. Kada se testiranje završilo, bilo mi je jako krivo što se to desilo, i upravo zbog toga, jedva sam čekao da izađe puna verzija igre kako bi ponovo zaronio u ovaj bolesno uvrnuti svet teksaškog masakra motornom testerom.

The Texas Chainsaw Massacre je asimetrična multiplayer igra. Sa jedne strane imate porodicu koja je sačinjena od tri igrača, a sa druge, četiri studenata koji se trude da prežive i pobegnu iz kandžama ovih nemilosrdnih ubica.

Igra vas stavlja u cipele jednog od četvorice tinejdžera koji su nasukani usred ničega i lovi ih porodica Sojer, grupa kanibalističkih ubica. Morate koristiti skrivenost, istraživanje i borbu da biste preživjeli noć i pobegli. Stelt mehanika u igri je veoma dobro implementirana. Možete koristiti različite taktike da biste izbegli Sojerove, kao što je skrivanje u ormarima, puzanje ispod kreveta i korišćenje ometanja. Međutim, ako vas uhvate, verovatno ćete biti ubijeni.

Borba u igri je teška, ali je i zadovoljavajuća. Kada uspete da pobedite nekog iz porodice Sojer, osećate se veoma ispunjeno, kao da ste stvarno uradili nešto smisleno u ovoj igri.. Međutim, važno je napomenuti da treba izbegavati borbu kad god je to moguće, pošto su Sojerovi mnogo jači i brži od vas. Okruženje u igri je veoma detaljno i atmosfersko. Napuštena kuća i njeno okruženje su zaista zastrašujuća mesta za istraživanje. Stalno ćete biti na ivici, pitajući se kada će Sojer iskočiti na vas. Još jedna varijabla igranja sa studentima je to što se health konstantno spušta, tako da, ukoliko ne nađete health ajteme, možete lako poginuti, tako što ćete jednostavno iskrvariti. Stvar koja komplikuje celu situaciju je to što možete kod sebe držati samo dva ajtema istovremeno, tako da morate da istražujete, budete pažljivi i tihi na svakom koraku. Sakupljanje ajtema nije tako jednostavno, jer njihovo traženje na mestima pravi određeni nivo buke. To znači da ukoliko niste oprezni, članovi porodice mogu da vas čuju i lako dođu do vas.

Jedna od istaknutih karakteristika igre je njena pažnja posvećena detaljima u ponovnom stvaranju atmosfere i okruženja originalnog filma. Okruženje je pomno napravljeno da liči na oronulu seosku kuću i okolna područja koja se vide u filmu, zajedno sa zarđalim automobilima, starim nameštajem i jezivim ukrasima. Dizajn zvuka je podjednako impresivan, sa jezivim ambijentalnim zvukovima i zadivljujućim zvučnim zapisom koji savršeno hvata osećaj užasa i straha povezan sa franšizom.

Još jedan aspekt u kome igra blista je njena autentičnost izvornom materijalu. Programeri su blisko sarađivali sa davaocima licence kako bi osigurali da svaki element igre, od izgleda likova do oružja i predmeta, tačno predstavlja svet Teksaškog masakra motornom testerom. Čak su i glasovni glumci izabrani zbog njihove bliske povezanosti sa franšizom – Edvin Nil ponavlja svoju ulogu kao glas Hitchhickera, dok Kejn Hoder gunđa i stenje za Leatherface.

Što se tiče igre, Žrtve igraju kao tipični preživeli likovi, koji imaju zadatak da dovrše ciljeve kao što su popravka generatora, pronalaženje ključeva i otključavanje vrata da bi napredovali kroz nivo. Moraju to da urade jako tiho, jer previše buke privlači pažnju Familije. Svaka žrtva ima jedinstvene sposobnosti i pogodnosti koje se mogu nadograditi tokom meča, kao što su povećana brzina ili regeneracija izdržljivosti.

Zadatak članova porodice je poporilično jednostavan. Sprečiti sve studente koje ste zarobili da pobegnu sa vašeg imanja. Bolje rečeno, sprečavanje u ovom slučaju znači, pronađite i ubijte sve studente na imanju. Svaki član će imati oružje kod sebe kao i nekoliko specijalnih mogućnosti, koje će se razlikovati u odnosu sa kim igrate. Jedan član porodice ima neverovatno oštar zvuk tako da može da čuje studente koji su nespretni u svojim pokušajima da pobegnu sa imanja. Drugi član može da postavlja zamke. Pored ovih specijalnih mogućnosti, dobro je napomenuti da je tu stamina bar, jako bitna stavka. Stamina ima ključnu ulogu i njen menadžment je jako bitan u igri. Ne možete trčati i udarati studente, i svaki udarac skida određeni deo stamine, tako da je bolja opcija praviti zasedu nego juriti studente po mapi. Ako ih kojim slučajem stignete, skoro sigurno nećete imati snage da zamahnete svojim oružjem

Najbolje od svega u ovoj igri je što se ona još uvek razvija i najavljeno je još dosta sadržaja. Jedva čekamo da vidimo šta će Sumo Digital da smisli i ubaci vremenom u ovu poprilično dobru i bolesnu igru. Ja se samo nadam da će broj igrača ostati na velikom nivou, iako nedeljama nakon izlaska nisam čekao duže od par sekundi za neku partiju, uvek imam taj strah da ljudi jednostavno spontano ne prestanu da igraju.

.

The Texas Chainsaw Massacre
5