The Outlast Trials – recenzija

9.3
The Outlast Trials

Jedna stvar koju Red Barrels uvijek uspijevali učiniti je da me nasmrt prestraše. Bilo da se radi o puzanju po azilu ili bijegu od kulta krajnjih psihopata, faktor straha koji se vidi u Outlast franšizi uvijek je bio najstrašniji u žanru horora.

Iako je The Outlast Trials jednako strašna, volio bih biti porazgovarati sa ljudima koji su napisali scenario jer su uzeli u obzir neke od najuznemirujućih i najjezivijih kreacija kojima sam ikad svjedočio u mediju videoigara.

Već od tutorijala, bačeni ste u dubinu. Upoznali ste se s korporacijom Murkhoff, istom onom koja je ponovno otvorila azil u originalnom Outlastu, samo što smo ovaj put u eri Hladnog rata. Jedan trenutak koji mi se urezao u mozak vrti se oko prilično zdepaste sluškinje s lutkom na ruci (s bušilicom za jezik) koja pacijentu izrezuje oko, a zatim ga baca u stroj za mljevenje mesa tačno ispred vas. Cijela scena je šokantna i krvava, ali daje ton onome što ćete još vidjeti, iako na kreativnije i neugodnije načine.

Jedna velika razlika između Outlasta i Outlasta 2 u usporedbi s ovim posljednjim unosom je implementacija multiplayera. Prethodno ste ih sami igrali, a sada ih možete doživjeti s najviše tri osobe. Za one koji su svjesni franšize Saw, bit će vam poznata ideja dovršavanja bolesnih i pokvarenih ciljeva za preživljavanje. Outlast Trials omogućuje vam da uđete u jedno od tri okruženja da učinite upravo to, osim što se potpuno nova dimenzija otvara radom s drugima. Ponekad najupečatljiviji trenuci ne proizlaze iz čistog gađenja nad onim što gledate, već iz nenamjernog humora kada vidite kako suigrač vrišti.

Trenutačno u The Outlast Trials nema puno posla. Može se pretpostaviti da će nove mape postati dostupne, s novim grozotama i ciljevima, ali za sada ćete šetati oko policijske postaje, zabavnog parka i sirotišta. Svaka mapa dolazi s izborom ciljeva koji su zbrkaniji od prethodne. Ako su vaše ograničenje igre poput Resident Evila, onda Red Barrels ide još dalje u svojoj krvavosti i vulgarnosti. Međutim, ako nemate ograničenja i uživate piliti tijela ili gledati kako čovjeka ubija struja, dobrodošli u pakao! Ima više nego dovoljno da i najstabilniji um pretvori u kašu, i ja sam za to.

Mnogi od zadataka uključuju jednostavne mini igrice poput ponovnog uključivanja generatora ili emitiranja radijske frekvencije, međutim, kada to radite u isto vrijeme kad pokušavate pobjeći od poremećenog ubojice, ostavlja vas u stalnom stanju panike. Taj vas strah drži na nogama, a ako se igrate s prijateljima, ovi zadaci postaju malo složeniji kako bi se uravnotežila razina težine u igri za više igrača. Još jedna pametna ideja u igri The Outlast Trials je psihoza. Ako vas pogodi zamka ili vas napadne imaginarno stvorenje poznato kao Čovjek Derač, mogli biste početi vidjeti stvari kojih nema, potpuno izgubiti svoj kolektivni razum. Ova psihoza može utjecati i na vaše prijatelje, jer biste mogli početi vidjeti stvari koje oni ne mogu, dodajući pametan aspekt igranju u grupama.

Iako The Outlast Trials ima mnogo potencijala, postoji nekoliko problema u pogledu neprijateljske umjetne inteligencije. S jedne strane, neprijatelji koji vas vrebaju previše su nemilosrdni. Iako je odlično šuljati se i biti oprezan, nakon što vas vide, može potrajati neko vrijeme da pobjegnu, a čak i kada se skrivaju, mogu se pojaviti nekoliko sekundi nakon što odlučite izroniti. Također sam imao neke od čudaka koji su zapeli između objekata, kao što je jedna monstruoznost koja se stalno trese između lutke i vrata. Nedostaje mu malo dotjeranosti, ali ukupni vizualni prikazi su detaljni i prilično užasni. Nikada ne znate što ćete vidjeti ili čuti, a to je nešto što je Red Barrels učinio fantastično.

Kako budete uspjeli uspješnim dovršavanjem trailsa, zaradit ćete XP koji možete potrošiti na poboljšanje svoje opreme. Čineći to, otključat ćete nove sposobnosti koje mogu biti od velike pomoći, kao što je mogućnost da vidite neprijatelje kroz zidove. Također možete ukrasiti svoju ćeliju kozmetikom, središnjim prostorom za vrijeme kada ne sudjelujete u trialsima, dodajući još jedan sloj onome što The Outlast Trials jest u trenutnom stanju. Često mi je bilo čudno vidjeti druge zatvorenike kako hodaju uokolo, znajući da drugi igrači prolaze kroz ovaj pakao pod vlastitim uvjetima, a to je drugačije od bilo čega što sam prije iskusio.

Outlast Trials trenutno nije najoptimalniji (stoga i jeste u early accessu), i da, ima dosta prostora za poboljšanje. Umjetnu inteligenciju treba doraditi, a neke od grešaka treba riješiti, ali u srcu je sjajna ideja i dobro sam se zabavio jer sam cijenio ono što je trenutno u ponudi. Mape su lude i pune stvarno zbrkanih ideja, međutim, kao obožavatelj Saw franšize i prethodnih Outlast igara, tačno sam znao u što se upuštam. Stvari o psihozi su cool, a fundamentalnost miniigara djeluje kao sredstvo za tjeranje terora kući, što rezultira i stresnim i pametnim igranjem za više igrača.

The Outlast Trials
9.3