Tchia – recenzija

3 minute vrijeme čitanja
7
Tchia

Uzbudljiva avantura Tchia nam dolazi od Awaceb i Kepler Interactive studija i imali smo je priliku zaigrati. U našoj recenziji saznajte zašto biste je i vi trebali zaigrati.

Tchia je ime djevojčice koju upravljate i sa kojom krećete u avanturu pronalaska svog oca koji je otet. Ona odlučuje da napusti svoju malu domovinu i krene istraživati goleme oceane kako bi pronašla svog oca i ponovo se povezala sa njim. Priča u početku se čini veoma dojmljivom i zanimljivom, međutim, nakon nekoliko otoka osjeti se da je narativ presušio.

Svijet u igri je inspirisan Novom Kaledonijom i programeri su pokušali implementirati dosta kulturnih aspekata u samo igru. Jedna od tih stvari je Coutume, što je tradicija davanja ponude bilo kojoj osobi koja ugosti drugu. Ovo će se najviše osjetiti u sporednim questovima prilikom interakcije s različitim ljudima koji vam zele pomoći, ali morate ispoštovati tradiciju. To se svede na potragu za stvarima koje traže kako biste dobili informacije od njih. Ta informacija često dovede do susreta sa drugim ljudima, koji će isto zahtjevati nešto zauzvrat i tako dalje.. Zbog toga su igrači potaknuti da istražuju svijet dok istražuju priču u igri.

S obzirom da je veliki naglasak u igri na obilasku i istraživanju, ključno je da gameplay bude intrigantan a ne repetativan. Nažalost, rijetko koja igra je ispunila ovo, a isti slučaj je I sa Tchia. Nije danas je razočarala, ali u momentima sam znao da izgubim volju za igranjem. Međutim, Soul Jump, opcija koja vam omogućuje preuzimanje kontrole nad bilo kojim stvorenjem, a ponekad i objektima, kao način rješavanja zagonetki ili kao sredstva za putovanje su one dosadne momente potrage ispunile zabavom.

Igra će vas često poslati sa jedne na drugu stranu mape kako biste imali jednu beznačajnu scenu ili interakciju, a zatim se morate nazad vratiti. Nažalost, previše sam ovakvih igara odigrao i znam da ćete svi izgubiti volju za istraživanjem.

Umjetnički stil definitivno je vrhunac Tchia! Neki od pejzaža oduzimaju dah. Osim toga, veliki sam fan vode u igrama (Sea of Thieves me je razmazio) i moram priznati da je voda u igri urađena na zavidnom nivou. Svijet je pomalo prazan i ukoliko niste osoba koja ganja 100% achievementa, potraga za kolekcionarski predmetima će biti patnja.

Tchia je uprkos svom praznom svijetu, kvalitetna avantura. Nedostatak snažnog narativa, u kombinaciji sa solidnom mehanikom igranja i prelijepom grafikom i popračenim audio vizualima, čini ovu avanturu vrijednom vašeg vremena u pauzama između većih naslova, jer vam je potrebno samo oko 8 sati da završite igru.

Primjerak igre ustupio izdavač!

Tchia
7