Ship of Fools – recenzija

redakcija
7.3
Ship of Fools

U brzoj pomorskoj avanturi Ship of Fools, vi i prijatelj—ili samo vi i Sentry top—uplovljavate u Aquapocalypse eye kako biste stali na kraj beskrajnoj oluji i spasili ono što je preostalo.

Tim koji stoji iza mnogih popularnih kooperativnih indie igara – Fika Productions, osmislio je ovu maritime roguelite igru, a već poznati Team17 je izdavač ovog možda na iznenađenje pojedinih, odličnog naslova. Naslov je dostupan putem Steam-a za svega 15 američkih dolara, a trenutno ima izuzetno pozitivne ocjene od korisnika na platformi.

Na početku igre birate da li igrate sa jednim ili dva igrača, poput svih igara koje nude co-op mogućnost, međutim, niste obavezni da istu igrate sa prijateljima ili porodicom. Na samom početku igre možemo birati između dva igriva lika, a igra nudi i druge karaktere, no oni vam na samom startu nisu dostupni. Na osnovu paljenja igra, teško je da ne primijetite izuzetno šarmantan grafički dizajn, boje su odlično usklađene, tokom igre se mijenjaju okruženja i sami krajolici su izuzetno raznovrsni i ukoliko posjedujete super-moći da ne odigravate iste scene iznova i iznova, garantiramo da vam okruženja ne mogu postati jednolika, a ukoliko vam nije mrsko čitati, jer dijalog nije audio pokriven, pročitat ćete i simpatično i humoristično napisanu priču.

Kontrole su relativno intuitivne, a i igra vam na početku objasni mehanike igranja. Moram priznati da odabir unosa nekih komandi mi i nije najbolje godio na samom startu, jer sam se osjećao kao da failam u multi-taskingu, te da bih lakše opeglao odjeću dok igram FIFA-e, vrlo brzo se naviknete na upotrebu istih.

Kako biste ubili svako morsko čudovište na Stormstrideru i sakupili sva dobra na raspolaganju u igri, pojačanja i druge likove za nadogradnju broda i svoje posade, morat ćete igrati igru više puta. Možete premještati dva topa na brodu kako biste pucali na protivnike, a dobit ćete i spremnik streljiva koji vam daje beskrajnu zalihu municije. Upravo ova mehanika mi je malo stvarala poteškoće, jer kada igrate sami u nalazite se u navali većeg broja otrovom bljucajućih kraba i drugih monstruma, iste scene mogu biti frustrirajuće, iako je ponekad do vas, a ne do igre.

Između određenih misija možete da pristupate shopovima, koje nikako sumnjiva baba iznad posude sa blago zelenom i naizgled radioaktivnom bojom prodaje. Resursi su vam ograničeni, tako da dobro razmislite koje ćete nadogradnje kupiti i da li će se one odnositi na vase lične ili na nadogradnju broda.

Igra nudi opciju izbora putanje kojom ćete se kretati prilikom prelaska misija, te upravo radi toga i mogućnosti mijenjanja karaktera, igra dobiva odličnu mogućnost replayabilitija, naročito za igrače koji uživaju u potpunom kompletiranju naslova ili skupljanju trofeja. Nakon svake etape imate pregled mape koja je podijeljena u šesterokute, odnosno heksagone. Odabirom idućeg šesterokuta ulazite u novi dio mape, sa često novim protivnicima i dinamikom, a unutar istog ostajete dok ne porazite apsolutno sve neprijatelje unutar iste etape. Također, igra vam daje blage hintove šta bi se moglo nalaziti na istim, te u ovisnosti od vaših resursa i toga šta vam je potrebno, možete razmisliti koje od polja na mapi će vam biti prioritet za prelazak.

Ukratko, igra stvara popriličnu ovisnost, sastoji se od iskušavanja neprijatelja, istraživanja otoka, nabave superiornijeg streljiva, artefakata i novca. Raspon streljiva i unikatnih mogućnosti svakog igrivog lika omogućava veći broj prelazaka igre, što je odlično s obzirom da se sam naslov može prekucati za svega 4 ili 5 sati.

Možemo zaključiti da je Ship of Fools simpatična indie igra, te da bismo je preporučili da je zaigrate, naročito ukoliko imate nekog suigrača, jer će isti naslov biti zabavniji i sigurno manje repetativan kada uz sebe imate prijatelja koji vam smeta ili ipak popravlja brod da ne potone.

Ship of Fools
7.3