Lovecraft’s Untold Stories 2 – recenzija

Lovecraft’s Untold Stories 2
3.3

H.P. Lovecraft je sklon dočaravanju nevjerovatnih stvorenja i priča, a ja sam uživao u njegovim djelima kroz mnoštvo različitih medija, uključujući knjige, filmove i igre.

Kad sam prvi put čuo za Lovecraft’s Untold Stories 2, kooperativnu akciju igru sa rogue-like elementima, znao sam da je igra za mene. Nažalost, čak i uz brojna kašnjenja i mehaniku za više igrača koja je otkazana bez najave, Lovecraft’s Untold Stories 2 je zbrkana igra koja ne uspijeva ispuniti ama baš ništa. Igra je prepuna tehničkim greškama, dizajn je upitan a mehanike u igri užašne. Mislim da bi se Lovecraft posramio ovakve igre.

Počnimo s malo pozadine ove igre. Lovecraft’s Untold Stories 2 nastavak je prve igre koja je izašla 2019. godine i koja je pobrala vrlo pozitivne kritike. Šteta je što je razvoj nastavka bio takva katastrofa s obzirom na uspjeh originala. Untold Stories 2 otkriven je još u augustu 2021. s datumom izlaska u early access u oktobru 2021. i obećanom modu za četiri igrača.

Igra je tada odgođena do maja 2022., a zatim do sadašnjeg datuma izlaska u septembru 2022. Programeri se nikada nisu potrudili najaviti otkazivanje co-op moda, već su umjesto toga lukavo uklonili opise i oznake sa Steam stranice. Ukratko, igra je kasnila gotovo cijelu godinu, s uklonjenom ključnom značajkom, a ipak je i dalje nezadovoljavajući proizvod. Ne mogu ni zamisliti kako bi igra funkcionirala da je objavljena još u oktobru.

Lovecraft’s Untold Stories 2 reklamira se kao akcijska igra sa rouge-like elementima, ali ne čini ništa da upozna igrača sa svojim sistemima. Zbog nedostatka vodiča ili intuitivnog korisničkog interfacea u igri, morao sam više puta pribjeći pretrazi na internetu kako bih shvatio kako otvoriti kartu ili provjeriti svoj inventar. Ladice i komode nisu označene kao interaktivne i nemam pojma čemu služe predmeti koje sam uzeo. Razum je važna tema u Lovecraftovim djelima, ali ni ta mehanika nikada nije objašnjena. Ponekad sam gubio razum, a ponekad sam ga vraćao, ali to nije imalo nikakve veze u ovoj igri. Hiljade novčića koje sam marljivo skupljao također su se pretvorile u ništa jer su nasumični vlasnici trgovina prodavali artikle koji su koštali desetke, ako ne i stotine hiljada dolara.

Postoji ukupno šest likova za igranje, ali imate pristup samo trima na početku: detektivu, profesoru i vještici. Ovi likovi se vraćaju iz prve igre, ali ovaj put bez imena i pozadine. Detektiv John Murphy sada je neki obični bijelac u fedori, a dr. Clawstone sada je neki ćelavi tip u laboratorijskoj kuti. Igra vam ne daje informacije o otključavanju ili otkrivanju drugih likova. Povrh svega, u Untold Stories 2 apsolutno nema glasovne glume, iako je prva igra imala nešto u nekoliko scena.

Glavna srž svake akcijske roguelike igre je borba, i ne čudi da Lovecraft’s Untold Stories 2 zaostaje i u tom pogledu. Svaki lik ima drugačiji skup vještina, kao što je detektiv koji rukuje dvocijevnom sačmaricom i ima sposobnost izbjegavanja okretanja ili vještica koja rukuje čarobnom lubanjom i ima sposobnost juriti na velike udaljenosti po karti. Krećete se izuzetno sporo u ovoj igri jer ne postoji opcija sprinta i postaje izuzetno frustrirajuće vidjeti grupe neprijatelja kako se roje oko vas. Kretanje se samo čini tromo i nezgrapno, s oružjem i vještinama koje nemaju značajan utjecaj.

Da stvar bude gora, igra je postala potpuno neigriva nakon što je napredovala do određene točke. Bio sam ponukan da odem iza otključanih vrata i istražim, ali sva su vrata bila zaključana i nije bilo mjesta za otići. Nakon promjene likova, ponovnog pokretanja igre, kao i isprobavanja svih drugih mogućih opcija, došao sam do zaključka da me igra softlockirala. U ovom trenutku, to me nije ni iznenadilo s obzirom na loše iskustvo koje sam imao s gotovo svim drugim aspektima ove igre.

Imao sam velika očekivanja od Lovecraft’s Untold Stories 2, pogotovo jer se radilo na uspjehu originalne igre. Ne samo da ne ispunjava niti jedno od mojih očekivanja, već se vraća nekoliko koraka unatrag u usporedbi s prethodnikom i kvari skoro sve što je obećao.

Lovecraft’s Untold Stories 2
3.3
Priča 5 od 10