LEGO Brawls – recenzija

LEGO® Brawls je debitovao kao ekskluzivni naslov Apple Arcade još 2019., sada gotovo tri godine nakon prvog izdanja, igra je sada dostupna za PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One/Series X, Nintendo Switch i PC-u.

Razvijena od strane Red Games Co., igra suprotstavlja brojne likove LEGO minifigura u raznim borbenim događajima. Iako igra ostaje ekskluzivna za Apple mobilne uređaje, njezina dostupnost na drugim platformama donosi LEGO Brawls puno većoj publici.

NIntento Switch

Izdavač: The Lego Group

Developer: Red Games Co., Red Games Co., LLC

Žanr: Sports

Datum Izlaska: 02.09.2022

Početna cijena: 39,99€

Recenzirana verzija: PC

Recenzentski primjerak: Primjerak ustupio Publisher

U središtu igre je mogućnost igrača da izgrade, prilagode i podignu razinu svojih ultimativnih heroja LEGO Minifigure s jedinstvenim stilom, strategijom i osobnošću. Obožavatelji LEGO-a mogu skupljati minifigure koje je moguće otključati, pojačanja i emocije iz svojih omiljenih LEGO tema dok se bore i grade svoj put do vrha ranked ljestvica. Igrači diljem svijeta mogu se udružiti i boriti 4 na 4, zabavljati se s prijateljima ili igrati igru u stilu Battle Royale ili obožavateljima omiljeni način igre Free-for-Brawl u stilu “couch co-op” gdje je “svaki igrač- za njih”.

LEGO igre pokrile su širok raspon žanrova, a LEGO Brawls je prvi naslov koji se okušao u areni borbenih igara. Manje je to Street Fighter, a više Smash Bros. sa skupinom boraca koji se bore na raznim razinama sličnim platformerima. Načini uključuju Control the Point, gdje su borci podijeljeni u dva tima i moraju zauzeti i zaštititi područje borbene arene.

Free for Brawl pits je mod gdje je svaki igrač za sebe. Ograničeni životi rezultiraju eliminacijom boraca dok ne ostane samo jedan. Ovaj način se igra na posebnim arenama s ograničenim prostorom, opasnostima po okoliš i ograničenim pojačanjima. Sličan način također ima mod gdje se igrači međusobno bore bez eliminacije. Ovo se odvija na standardnim razinama i pobjeđuje igrač s najviše eliminacija.

Konačni način rada omogućuje igračima skupljanje predmeta kao što su Monkie Kid Flower Fruit breskve ili svemirske kristale. Što više predmeta imate, više bodova dobivate, a ako porazite više igrača, oni će ispustiti svoju zalihu predmeta. Svi modovi igraju se online i možete omogućiti igranje na više platformi. Party način rada omogućuje vam igranje s prijateljima na mreži ili lokalno. Kada igrate online, dobit ćete kod, koji možete podijeliti kako biste drugima omogućili da se pridruže vašoj borbi.

Uloženi su veliki napori da se pronikne u dugu historiju tema LEGO grupe. U igru su uključeni likovi i lokacije iz brojnih tema. Klasične teme kao što su Pirates, Space i Castle pridružuju se novijim ponudama kao što su VIDIYO, NINJAGO i Monkie Kid. Tu je i licencirani sadržaj iz Jurskog parka.

Ali najveći dio igre je zbirka minifigura koje možete koristiti u borbi. Oni se kreću od likova iz tema kao što su Monkie Kid, Hidden Side i VIDIYO članovi benda, zajedno s mnogim likovima iz linije LEGO Minifigura ili možete postati kreativni i stvoriti vlastitog borca od 100 komada. To je kao da imate digitalnu verziju LEGO Store Build-a-Minifigure tornja.

Postoje i likovi poznati kao Šampioni. Način na koji se pojavljuju sugerira da ćete se boriti protiv njih, ali oni se samo otključavaju i postaju igrivi. Može se činiti čudnim da su ti likovi predstavljeni drugačije od sličnih. Ali oni imaju jedinstvena pojačanja i što se više igrate s tim likom, svladat ćete njihove posebne pokrete.

Dijelovi za stvaranje likova otključavaju se kroz igru, a vaš broj klinova omogućuje vam otključavanje dijelova dok igrate. Ali također se možete usredotočiti na određenu temu kako biste otključali dijelove povezane s njom. Svaka tema ima niz elemenata koji se mogu otključati, uključujući minifigure, oružje i moći. Dok igrate, probijat ćete se kroz njihovo otključavanje. Ovo nudi mnogo vrijednosti za igru.

Možda je počela kao mobilna igra, ali radi super kao igra za ručar i konzole. Međutim, rekao bih da mu je cijena malo visoka i zbog svog porijekla sa mobilnih telefona, može se činiti malo laganim za sadržaj. Srećom, to također znači da se ne oslanja na kupnju sezonskih ulaznica ili mikrotransakcija. Možda neće imati napredovanje u stilu turnira kao neke borilačke igre, ali bit će podržano sezonskim sadržajem i redovitim događajima zajednice, koji će dodati dodatne stvari za prikupljanje. Otključavanje stvari će trajati dugo, što bi moglo biti pomalo dosadno. Iznenađen sam što je igra dobila fizičko izdanje i čini se kao jedan od onih naslova koji bi bili dostupni samo digitalno. Ipak, cijenim svaku igru koja vam omogućuje kupnju na disku.

/*

Stvaranje likova omogućuje vam da izgradite borca iz snova

Scenske sposobnosti i pojačanja djelovali su katarzično i korisno