Killer Klowns from Outer Space The Game Recenzija

9
Killer Klowns from Outer Space The Game

Kako godine prolaze, sve više i više multiplayer igara se pojavljuju na tržište. Pored toga, sve se više udaljavamo od onog klasičnog multiplayer iskustva u kojem smo svi uživali nekada davno. Mislim na arena shootere i slične igre. Svi se fokusiraju ili na battle royale naslove ili na survival horror tematiku. Nekako svi teže ka tome da kopiraju već postojeće mehanike u svojim igrama, retko koji studio ima hrabrosti da proba i izmisli nešto novo, drugačije. Illfonic studio je jedan od tih, hrabrih studija. Već godinama u nazad se bore sa surovom industrijom, izbacujući pretežno dobre, ali ne tako primetne igre iz nekog razloga. Iza njih je Arcadegeddon, sjajna coop igra koja se meni iskreno jako svidela, Predator Hunting Ground, asimetrični multiplayer naslov, Ghostbusters Spirits Unleashed, još jedna asimetrična multiplayer igra, I Friday 13th, koja je, pa pogodite, još jedan asimetrični multiplayer. Sve one su bile sjajne, ali svim tim igrama je falilo nešto, neka supstanca, nešto specijalno šta bi zadržalo igrače.

Kada je Illfonic najavio Killer Klovns from Outer Space, bio sam oduševljen, ne samo zato što volim film po kojem je rađena igra, nego zato što sam nekako bio siguran da je tim već pronašao pravu formulu za asimetrični multiplayer naslov. To je teški poduhvat, ali posle par igara, nekako sam bio ubeđen da će ovo biti banger, što bi rekli. Pretpostavke su se i obistinile kada sam igrao igru na online preview eventu i jedva sam čekao da igra izađe, a ovih nedelja, posle teških dana, Klovnovi su bili tu da me oraspolože, nasmeju i zabave.

Killer Klowns from Outer Space je nova asimetrična horor multiplayer igra za preživljavanje koja vas stavlja u prevelike cipele zlih Klovnova željnih uništenja, ali takođe vam omogućava da igrate kao ljudi koji se bore da bi preživeli. Igra se zasniva na horor komediji iz kasnih 80-ih, u kojoj grupa morbidnih Klovnova lovi i jede ljude na razne smešne načine. To je film pun vizuelnih, smešnih jednolinijskih šala i nezaboravnih likova. Drago mi je što mogu reći da igra uspeva u tome da igrače osećaju kao da su deo male priče iz filma.

Iako postoji mnogo drugih asimetričnih multiplayer igara, Killer Klowns from Outer Space uspeva da se razlikuje od sličnih igara. Volim činjenicu da u mečevima ima deset igrača – tri Klovnova naspram sedam ljudi. Još više volim to što ljudi nisu bespomoćni – mogu da se odupru i bore nazad! Ne samo da se ljudi mogu boriti, već mogu i da ubiju Klovnove, što primorava Klovnove da čekaju dok ne ožive. Noževi, puške, bejzbol palice, ključevi, cevi, revolveri i mnogi drugi predmeti će vam pomoći da preživite borbe protiv nadolazeće pretnje, ali niste besmrtni. Morate se šunjati, skrivati i bežati kada je to potrebno. Kao čovek, vaš cilj je da izbegnete da budete uhvaćeni ili ubijeni od strane Klovnova.

Svaka mapa vam daje mnoštvo puteva za bekstvo, ali njihovo pronalaženje je samo pola bitke. Želite da pobegnete brodom? U redu, pronađite svećicu i nešto goriva. Želite da pobegnete preko mosta? Kul, samo se pobrinite da imate potreban ključ, kao i alate da uklonite blokadu. Igra vam predstavlja mali test veštine svaki put kada pokušate da sipate benzin, koristite karticu za otvaranje ili bilo šta drugo što pomaže u bekstvu. Napetost se uspinje kada ne uspete u testu veštine i upozorite Klovnove na svoju poziciju.

Ako ste uhvaćeni ili ubijeni kao čovek, možete posmatrati druge igrače i pomoći im igrajući mini igre, koje vam omogućavaju da date nasumični predmet bilo kom živom igraču. Smrt nije konačna, jer živi igrači mogu aktivirati Mašinu za Uskrsnuće, iako samo jednom po meču.

U svakom meču, tajmer otkucava obaveštavajući sve igrače o dolazećem Klovnokalipsi. Kao Klovn, vaš zadatak je da ubrzate Klovnokalipsu ili eliminisete sve ljude. Naći ćete čaure  od šećerne vate razbacane po mapi, i vaš zadatak je da ih prikačite za Generatore Lakija, koji stvaraju male zle Klovnove i ubrzavaju Klovnokalipsu.

Imate primarno oružje – razne Raygunove od šećerne vate, koji obavijaju ljude u čaure od šećerne vate, koji funkcionišu isto kao i druge čaure, ali ljudi sa oštrim predmetima mogu da pobegnu iz njih. Takođe imate sekundarno oružje koje može biti gumena čekić, balon pas, bokserske rukavice i još mnogo toga. Kao Klovn, možete izabrati da ubijete ljude umesto da ih stavljaš u čauru, što može biti veoma zadovoljavajuće. Čak možete izvesti Klownality (pogodi šta je to) kada oborite čoveka, i smeješ se preteranom komičnom nasilju. Takođe možete veoma dobro čuti. Možete videti pravac odakle dolazi buka na vašem ekranu, i to je veoma precizno. Nažalost, ljudi to mogu okrenuti protiv vas tako što će uključiti razne proizvođače buke da vas prevare.

Kako meč napreduje, dobijate više Klovnovih sposobnosti koje će vam pomoći u potrazi za ljudskim mesom. Moći ćete da skočite bilo gde na mapi, koristite hipnotičku sposobnost da privučete čoveka, pretvorite se u kutiju pice i skočite na ništa ne sluteće ljude, vozite nevidljivi auto i još mnogo toga. Budite oprezni, koliko god ljudi bili mekani, oni su smrtonosni kada sarađuju. Bio sam mamčen u grupe ljudi i ubijen jer sam bio nestrpljiv da uhvatim jednog čoveka i odvojio se od svojih Klovnovih drugara.

Killer Klowns from Outer Space izgleda prilično dobro, ali, što je još važnije, iznenađujuće dobro radi na mom skoro petogodišnjem PC-u. Klovnovi su veoma jezivi, čak i više nego u filmu, i to mi se sviđa. Voleo bih da su ljudi raznovrsniji kada je reč o obliku tela, ali sada cepidlačim. Kako napredujete i uspevate da završite razne izazove, otključavate razne kozmetičke nadogradnje koje možete koristiti da prilagodite svoje ljude i Klovnove. Pored frizura i odeće, takođe otključavate nove Klovnove i ljudske arhetipove (smatrajte ih klasama), koji menjaju vaš pristup mečevima.

Volim zvuk u igri. Nije važno da li igram kao Klovn ili kao čovek, slušanje sveta oko vas je lep tretman, posebno kada počne da svira muzika. Fanovi filma će definitivno ceniti slušanje nekih poznatih melodija. Kada je reč o opcijama pristupačnosti, drago mi je da vidim da ih ima mnogo korisnih.

Killer Klowns from Outer Space je moja igra nakon stresnog dana na poslu. To je zabavna igra koja mi omogućava da se opustim, glasno se nasmejem i uživam u glupostima. To nije veoma takmičarska igra, ali obećava puno zabave. Fanovi filma će sigurno uživati u probijanju Klovnovih nosova ili ubadanju ljudi balon mačevima, ali čak i ako niste fan filma, možete pronaći puno uživljivih i uzbudljivih trenutaka u igri. To nije savršena igra, postoje neki nedostaci i manje smetnje, ali programeri su dokazali da ozbiljno shvataju iskorenjivanje grešaka.

Ako uživate u asimetričnim multiplayer horor igrama, Killer Klowns from Outer Space je definitivno vredan isprobavanja. Ponekad je zastrašujuća, glupa, smešna, ali što je najvažnije, zabavna. Ako ste fan filma, definitivno ćete ceniti ljubav i brigu koja je uložena u pravljenje ove igre – obavezno je proverite.

Killer Klowns from Outer Space The Game
9