Impaler – recenzija

9
Impaler

Toliko toga se događa u svakom trenutno da ponekad nemamo vremena za duge igre. Naravno, sjajno je provesti u 100+ satnom Ubisoftovom naslovu, ali šta je onda sa obavezama?

Da li vrijedno igrati samo jednu igru 3 mjeseca ili ipak tražite nešto što dnevno možete odigrati 30ak minuta? Impaler je upravo ono što trebate ako imate previše obaveza!

Igre kratke forme mi daju naročito zadovoljstvo. S Impalerom mogu završiti igru za manje od 30 minuta, a opet imati osjećaj kao da sam završio Elden Ring. Dakle, što je Impaler? Zamislite da The Binding of Isaac, Tower of Guns i Vampire Survivors posvoje dijete iz starog Doomovog sirotišta. Ta nezgrapna metafora prilično dobro objašnjava Impaler. To je first person old school arena shooter roguelit.

Cijela igra se odvija u jednoj prostoriji. Vaš je zadatak poraziti valove neprijatelja i zaraditi novac. Taj se novac zatim koristi za nadogradnju različitih aspekata vašeg lika. Nadogradnje spadaju u nekoliko kategorija: Money nadogradnje poboljšat će način na koji komunicirate s novcem. Na primjer, novčana nadogradnja može stvoriti kutije pune zlata ili povećati radijus vaše kolekcije zlata. Nadogradnje tijela bave se vašim zdravljem. Nadogradnje oružja bave se vašim oružjem, a nadogradnje šiljka mijenjaju vaš šiljak. Oh? Nisam spomenuo šiljke?? Impaler nije dobio ime samo zato što dobro zvuči. Jedan od zaokreta u igri je vaš… uglavnom pozivate šiljke iz zemlje klikom miša! I to mijenja način vaše igre.

Šiljci su ono zbog čega Impaler zaista blista. Naravno da je zabavno kositi neprijatelje u areni, ali koliko je zabavnije kada možete prizvati šiljak iz zemlje da ih nabijete (na kolac)? Ne zadovoljavajući se time da bude samo alat za nabijanje na kolac (je li to riječ?), šiljak se također može koristiti za kretanje. Možete stvoriti šiljak ispod svog lika kako biste skočili, slijećući sa zadovoljavajućim udarnim valom koji baca drvene kolce po areni.

Kao i kod svih pucačina u retro stilu, kretanje je glavno. Arena se stalno mijenja, s preprekama i zamkama koje se dodaju zajedno s novim neprijateljima na svakom valu. Mogućnost učinkovitog korištenja pokreta značit će razliku između uspješnog runa i smiješnog poraza. Ubrzan, bombastičan soundtrack pruža povratne taktove bezobzirnom pokolju Impaler-a, a mogli biste se čak uhvatiti kako klimate glavom dok ubijate horde demona.

Vizuali su prava poslastica za ljubitelje boomer pucačina, koji iz nekog razloga vole 2D spriteove u 3D stilu. Raznolikost neprijatelja je vrhunska, sa svakim valom koji donosi nove užase na vas, koje zatim možete brutalizirati. Svaki run traje samo oko 20-tak minuta da se pobijedi, a čak i manje ako se ne možete nositi s izazovom i umrete prerano.

Impaler je savršene dužine i zahtijeva savršenu količinu angažmana. Na početku svakog runa možete odabrati jedno oružje koje ćete nositi sve vrijeme. Nova oružja mogu se otključati ispunjavanjem jednostavnih izazova tokom runova. Ovi izazovi nisu ništa suludi i mogu se dovršiti tokom nekoliko runova samo normalnim igranjem igre.

Dostupan je. Čak ni dodatne stvari koje trebate otključati ne zahtijevaju da se potrudite a da ne uživate u igri. Ne postoji tajno oružje skriveno iza 200 sati igre. Impaler želi da se zabavite od samog početka i nastavite s tom zabavom čak i dok otključavate nova oružja i nadogradnje. Mnogo je rečeno o kratkim iskustvima naspram trostrukih A epova. Definitivno još ima mjesta za oboje u umovima i srcima igrača.

Jednostavno je lijepo vidjeti developere kako izbacuju nešto malo i zabavno. Proveo sam više vremena u Impaleru radeći čudne runove nego što sam uložio u najnovija izdanja kao što je Evil West. To ne znači da mi se nije sviđao Evil West, ali da je između sastanaka i drugih obaveza bilo lakše sjesti, pokrenuti Impaler i steći potpuno iskustvo za manje od 30 minuta, i to je nešto za svaku pohvalu.

Impaler
9
Zabava 10 od 10