Hot Wheels Unleashed 2 – recenzija

8.5
Hot Wheels Unleashed 2

Sjećamo se da smo kao djeca svakog vikenda postavljali trkaće staze Hot Wheels Octoblast i Shark Park, puštajući automobile oko njih pri velikim brzinama izbjegavajući divovska stvorenja. To je uvijek donosilo takvu radost, pa je sjajno vidjeti da je Milestone uhvatio bit te nostalgije i pretvorio je u prostor videoigara s Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged.

Nastavak dobro prihvaćenog originala iz 2021., Turbocharged, sadrži potpuno novu kampanju, Creature Rampage, usredotočenu na popularne zvijeri Hot Wheelsa koje su se godinama pojavljivale u obliku igračaka — morske pse, hobotnice i dinosaure da spomenemo samo neke. Morate se utrkivati za pole position, sprječavajući ove životinje da unište grad. Uz svaku stazu dizajniranu na jednoj od pet novih lokacija — dvorište, igralište za mini golf, igraonicu, zalogajnicu na benzinskoj postaji i moj osobni favorit Muzej dinosaura — natjecat ćete se u širokom nizu razina, od jednostavnih kronometra do izazova u driftanju , svaki stavlja vaše vozačke sposobnosti na test u uzbudljivim i haotičnim utrkama.

Uz povratak ugodne temeljne mehanike utrka Unleasheda, mislili smo da će većina promjena u ovom nastavku biti u prilagodbama vozila i stazama. Turbopunjenje modificira svoje ključne komponente dodavanjem skoka, dvostrukog skoka i bočnog zaleta, drastično mijenjajući stvari. Skokovi se prvenstveno koriste za izbjegavanje prepreka kao što su praznine u stazi, zidovi i vatreni krugovi. Međutim, može se koristiti i za strateški pristup skrivenim prečacima, stječući prednost nad svojim protivnicima. Bočni zalet koristi se da dobijete prednost nad svojim konkurentima dok ih koristite kako biste ih skrenuli s kursa, uzrokujući da se izvrnu, promaše kontrolnu tačku ili čak padnu u smrt. Ove nove mehanike donose onu dodatnu razinu konkurentnosti koja je originalu jako nedostajala.

Još jedno veliko poboljšanje u odnosu na original su novi tereni i prepreke. Prethodni naslov je patio od toga što su staze bile previše istovjetne. Ovaj put je mnogo raznolikiji, s travom, betonom i pijeskom koji čine male dijelove svake staze, što zahtijeva od vas da budete na oprezu jer upravljanje vašim vozilom uvelike utječe na prijelaz između različitih terena. Nove prepreke također pomažu da staze budu jedinstvenije, s većim fokusom na stvorenja. Tokom utrke izbjeći ćete zmajevu vatru, ugrize morskih pasa i udarce gorile. Prepreke iz originala često su bile neugodne, zaustavljale su brzu utrku ubijajući zamah, i iako prepreke koje se vraćaju ostaju nepromijenjene, dodavanje vještina otpornosti vozila na prepreke (nalazi se u stablu nadogradnje) čini čuda u borbi protiv ovog problema.

Podijeljeni ekran i multiplayer vraćaju se s mogućnošću igranja bilo kojeg od osnovnih načina igre iz kampanje u popisu za reprodukciju miješanog načina ili privatnom lobyu. Možete glasati za sljedeću stazu/pjesmu i stati u red na zabavi s prijateljima. Suvišni podrumi iz prvog dijela ne vraćaju se, međutim, redizajnirani su u vanjske reli pozornice, što vam daje zadatak da u najbržem vremenu pogodite hrpu raštrkanih kontrolnih tačaka po cijelom okruženju. Nakon što završite s kampanjom od 12 do 15 sati, otključat ćete nekoliko novih utrka s izazovnijim ciljevima, mameći vas da se vratite po još.

Kritizirali smo Unleashed jer ne potiče korištenje širokog spektra vozila u ponudi, jer može koristiti samo jedan ili dva automobila u cijelosti. Sada s puno širim rasponom od preko 130 različitih vozila (uključujući licencirana vozila iz Brzih i žestokih, Povratka u budućnost i Viteškog jahača) za odabir, dobro je da je ovaj propust riješen. Događaji sada zahtijevaju da vaše vozilo zadovolji određene vrste i razine kako bi se natjecalo. Vrste su unaprijed postavljene za svako vozilo — teško, terensko, uravnoteženo, drifter, swift i raketno. Razine se, međutim, mijenjaju kada koristite bodove vještina za nadogradnju svojih vozila, od Stock do Powered do Ultimate, a svaka razina otključava više sposobnosti koje možete opremiti za svoju vožnju. Svaki prilagođava pojačanje, rukovanje ili otpornost na prepreke. To znači da sada možete dobiti duplikate vozila, od kojih svako ima neznatno različite statistike kako bi ispunilo zahtjeve za ulazak.

Kada se ne utrkujete, možete pristupiti garaži kako biste pregledali i uredili svoju zbirku vozila, izradili i podijelili livreje i naljepnice kako biste ih prilagodili, potrošili svoju teško zarađenu valutu u igri u trgovini ili izradili i podijelili nove staze u uređivaču staza. Loot boxovi su bili glavni način dobivanja automobila u Unleashedu i sa zadovoljstvom možemo reći da se u Turbochargedu ne vraćaju. Umjesto da je zamijenjena trgovinom s rotirajućim zalihama po satu i dnevnim okretanjem kotača, sada je puno lakše nabaviti vozila koja želite ili trebate koristiti.

Uzvišena prezentacija iz glavnom menu-ia vraća se s izvrsno detaljnim okruženjima i modelima. Mogli bismo provesti dane buljeći u svaki model autića ili buljeći u T-Rexa u muzeju dinosaura promatrajući svaki najmanji detalj. Muzika je jednako fantastična, sa funky, optimističnim melodijama koje odgovaraju vibracijama brze, haotične utrke koja slijedi. Razina uglađenosti je iznenađujuća, broj sličica u sekundi je stabilan bez zamjetnih padova, a bugova i grešaka nije bilo nigdje tokom mojih 25 sati provedenih s igrom.

Hot Wheels Unleashed 2
8.5
Zabava 9 od 10