Goat Simulator 3 – recenzija

6
Goat Simulator 3

Možda na tržištu postoji i previše simulatora, ali Goat Simulator je ipak uspio napraviti bum za svojim debijem prije nekoliko godina.

Podigavši ​​simulacijski trik na apsurdnu novu razinu, Goat Simulator je igračima ponudio sandbox u kojem su bili ohrabreni da izazovu što je više moguće pustoši. Ali, iako je imao zabavnu temeljnu ideju, bila je prilično gruba oko rubova pa je ideja o nastavku naslova bila prilično uzbudljiva budući da je bilo svakakvih potencijalnih smjerova u kojima je nastavak mogao ići.

Dok smo svi čekali Goat Simulator dva, ipak smo ravno otišli na treći nastavak! Goat Simulator 3 slijedi temeljnu ideju originala i eksplodira u potpuno novo carstvo haosa. To je tako haotična igra da jednostavno dvojka nije imala smisla pa smo skočili na broj 3. Prikriveno je, međutim, da dok je naslov Goat Simulator 3 samo šala za ovu franšizu, sama se igra čini kao mnogo širi nastavak koji odgovara tom nadimku.

Nastavak vas uvodi u drsku parodiju koja igrače uvodi u svijet pješčanika te vam dopušta da divljate kako god želite. Postoji nekoliko Goat Castle tačaka s kojima se možete sinkronizirati kroz mapu koja se otvara da pokaže gdje su stvarne tačke interesa, a odatle je na igraču da odluči šta dalje. Iako možete izazvati koliko god možete haosa penjanjem, skakanjem, lizanjem i povlačenjem i otmicom, postoje određeni zadaci koje možete ispuniti da biste zaradili karma bodove.

Zadaci su često jednostavni kao što je dodavanje sastojaka u lonac za kuhanje ali ima i onihmalo težih kao što je borba sa skupinom mama robota koje vas gađaju laserima, do zamornih kao što je pronalaženje 40 kutija i njihovo stavljanje u garažu. Ali svaki quest ima utjecaj koji ostaje na samom svijetu. Na primjer, lansiranje bombe i njeno aktiviranje potpuno će uništiti susjedstvo (i obojati ekran u smeđu boju svaki put kad ste u tom području) do kraja igre.

Završetak ovih događaja prikupit će vam karma bodove koji vam neće samo pomoći u kupnji komada garderobe (koji se kreću od jednostavno kozmetičkih do onih koji vam daju mogućnost da ljude pošaljete u nebesa), već i povećati vaš ukupni rang Iluminata (mislili ste da Iluminati ne postoje?). Svako povećanje ukupnog ranga Iluminata poboljšava vašu bazu Goat Castle i proširuje je na neke zabavne načine.

Pronalaženje kreativnih načina za ispunjavanje svih zadataka zajedno s tajnim sporednim misijama je poenta nastavka. Pun je zabavnih malih zaobilaznica na putu, kao i s referencama pop kulture (neke od njih su smješnije od drugih, nažalost), i zabavnih tajnih sporednih igara u koje možete slučajno uskočiti. Goat Simulator 3 doista naglašava eksperimentisanje iznad svega jer njegova fizika čini sve što je moguće labavijim i skakutavim. Vaša standardna koza može se popeti se na bilo koju vrstu površine.

Međutim, ponekad je igra prilično doslovna, budući da mi je kombinacija koju sam koristio (Death-Ray-Bans, Channitatium Shield i Rocket Boots) dala mogućnost da putujem po karti tako brzo da sam mislio da ću glitchovati igru. Ali sve to funkcioniše super u carstvu haosa u koji nam je Goat Simulator 3 donio. Jedino pravo štucanje događalo se kad bi se trebalo brzo prilagoditi i vratiti moju kozu na noge.

Ragdolling je ugrađen iu samo putovanje svijetom. Jedan od najsmješnijih načina na koji sam shvatio kako se brže kretati bio je bacanje u zrak, samo da bi se Channitatium Shield odbio od mene kad se vratio. Zatim bi me lansirao dalje i brže u suprotnom smjeru. Jako je zabavno smišljati kako kontrolirati haos, i iako to nije tehničko čudo, bilo je prilično fantastično vidjeti koliko se dobro uspio održati na okupu unatoč tome što sam se svim silama trudio da ga razbijem.

Postoji osjećaj da Goat Simulator 3 želi da se igrači osjećaju kao bogovi. Vaša koza ne trpi nikakvu stvarnu štetu, možete vući šta god želite koliko god želite, a nema pravih posljedica za to. To bi moglo smanjiti “uloge” u igranju, ali ako želite sandbox koji ne samo da potiče, već i nagrađuje njegovo razbijanje, nema boljeg iskustva. Pogotovo kada možete pozvati svoje prijatelje kako biste taj haos još više umnožili.

Goat Simulator 3
6
Muzika 5 od 10