Chef Life: A Restaurant Simulator – recenzija

6.3
Chef Life: A Restaurant Simulator

Uvijek me zaintrigira privlačnost simulacijskih igara. Mislim da ako ste stariji gamer poput mene, sve je započelo sa The Sims i odatle procvalo. Čini se da smo svi toliko fascinirani idejom da živimo očima druge karijere, jednog dana u životu ili da se jednostavno igramo Boga.

Oduvijek sam imao pomalo afiniteta prema restoranskim igrama. Nisam mogao zamisliti ništa gore od toga da budem kuhar. Iako ne bih mogao podnijeti toplinu u pravoj kuhinji, volio bih da kuham više. Chef Life: A Restaurant Simulator ne samo da donosi malo realizma u tu vrućinu i stres s kojima se možete susresti, već donosi i priliku da upravljate vlastitim restoranom.

Počinjete tako što ćete stvoriti svoj vlastiti karakter, s odabirom kose, crta lica, veličine tijela i dizajnirati svoje vlastito kuharsko bijelo odijelo. Chef Whites mogu biti u bijeloj boji (očito), ali postoji opcija za moderniji dnevni štih s različitim bojama. Također ćete imati priliku odabrati logo za svoj restoran koji se može pojaviti na vašem odijelu.

Chef Life: A Restaurant Simulator, počinje sa prilično dugim, ali apsolutno neophodnim tutorijalem. Morat ćete naučiti kako pripremiti, kuhati i staviti hranu na tanjih dok ćete također naučiti kako upravljati svojom kuhinjom. Ako to nije bilo dovoljno, također ćete morati upravljati razinama zaliha, naručivati sastojke, ne zaboravite izbaciti sastojke kojima je istekao rok trajanja i na kraju upravljati osobljem. Vaš cilj u igri je postati sljedeći restoran s Michelinovom zvjezdicom u gradu.

Upravljanje vašim restoranom može se obaviti pomoću mnogih stavki za prilagodbu ili potrebne opreme koja će zahtijevati dodavanje u vaš kuhinjski arsenal. Nakon poduke, potpuno ste sami. Imat ćete pristup knjizi recepata, gdje možete odabrati da naučite različita jela na temelju svoje razine vještine i bodova znanja. Razine vještina dolaze iz pružanja dobrih usluga i stjecanja bodova od novca i napojnica zarađenih na kraju večeri. Bodovi znanja skupljaju se posluživanjem jela, a kuhanje novih jela može se koristiti za otključavanje novih recepata za učenje.

Jela se mogu pripremiti prema višem standardu ako se igrač sjeti uzeti začine i dodati ih na pravi način. Iako podučavanje čini polupristojan posao objašnjavanja većine stvari, činilo se preteškim. Nema podsjetnika da okrenete odrezak, začinite na pravom mjestu i promiješate sok, što bi bilo vrlo korisno. U nekim jelima, lonci i wokovi možda će morati biti vrući prije dodavanja sastojaka, au kutu vašeg zaslona postoje malene slike koje vas podsjećaju na to.

U igri Chef Life: A Restaurant Simulator igrači moraju napraviti bilo koje jelo barem jednom prije nego što ga stave na jelovnik. Toliko je različitih vrsta jela, od gastro, fine dining, bistro; lista se nastavlja. Mogućnost da prilagodite svoj tip restorana ovisi o vama. Vaš zarađeni novac bit će zaslužan za bolju izvedbu jela. Na temelju sjećanja za početak napravite prilično jednostavno jelo, a prilično sam siguran da je ovo bio jednostavan odrezak s krumpirićima. Vaša je kuhinja dobro opremljena za početak sa svime što vam je potrebno dok ne budete spremni za višu razinu.

Nešto što Chef Life: A Restaurant Simulator uistinu obilježava je stres koji se događa u kuhinji. Ako tražite ugodnu igru kuhanja, ovo nije to. Ovo se čini gotovo kao posao sam po sebi, s vama, igračem koji treba zapamtiti sljedeći potez. Kada dovoljno puta skuhate neko jelo, imat ćete ga priliku nadograditi, a to se obično sastoji od dubljeg raspona sastojaka za korištenje ili drugačijeg načina pripreme. Ponekad sam se osjećao kao da sam se konačno snašao u jelu i odgađao sam nadogradnju samo kako bih imao dobru ravnotežu razine vještine na svom jelovniku da bih mogao podnijeti uslugu.

Nakon što se vaš restoran napokon otvori, imat ćete priliku dodavati i uklanjati jela s jelovnika, kao i pripremati hranu za svoju večernju uslugu. Kao i većina kuhara koji rade u restoranima, imat ćete vremena za pripremu. Ponekad sam osjećao da sam radio više matematike nego što sam stvarno želio, izračunavajući koliko prostora imam u hladnjaku za pripremu, procjenjujući posao što bi se moglo naručiti i što je muka skuhati odmah. Prostor je ograničen pa stvarno postoji element pogađanja.

Povremeno će se dogoditi nasumični događaji, poput najezde štakora ili problema sa zalihama, a igrači mogu donijeti odluke koje će utjecati na njihovu odgovornost za dobrobit njihovog osoblja. Osoblje se može umoriti od obavljanja istog posla pa je važno uravnotežiti potrebe osoblja i upravljati njima. Na kraju osoblje može postati vaš glavi kuhar i pomoći vam u pripremi hrane u poslu. Ovo je u početku malo naporno dovesti ih do razine na kojoj mogu učiniti nešto prilično korisno umjesto da samo režu kuglice mozzarelle.

Općenito, jako se zabavljam s Chef Life: The Restaurant Simulator. Uvijek sam volio izgled kada Simsi kuhaju i stvarno me podsjeća na igru koja upravo to uključuje. Postoji taj element stresa koji ponavlja aktivnosti u stvarnom svijetu, ali također uključuje zadovoljstvo i olakšanje kada sve ide dobro. Igra ostaje stalno zanimljiva s izazovima i zahtjevima osoblja na strani glavne priče, te asortimanom opcija dizajna za pokazivanje individualne kreativnosti u kuhinji i izvan nje.

Chef Life: The Restaurant Simulator je stresna igra sa dozom zadovoljstva i realizma vrućine u kuhinji. S mogućnošću žongliranja s više različitih noževa odjednom, poput pripreme, upravljanja osobljem i kuhanja, ova igra ima mnogo toga. Igrači mogu pokazati individualnu kreativnost kroz dizajn tanjura i restorana ili se jednostavno usredotočiti na obrok. To je solidan dodatak mnogim različitim igrama kuhanja unutar žanra simulacije.

Chef Life: A Restaurant Simulator
6.3
Grafika 6 od 10