Banishers: Ghosts of New Eden – recenzija

7
Banishers: Ghosts of New Eden - recenzija

Banishers: Ghosts of New Eden je vrsta novog IP-a za jednog igrača koju svi trebaju podržati. Don’t Nod i Focus Entertainment dali su nam veliku, lijepu, neodoljivu igru. Kao Red Mac Raith proći ćete kroz Novu Englesku 1690-ih zajedno s duhom svog mrtvog mentora i ljubavi.

Dojmljiv izbor, izvrsna glasovna gluma i tipično fantastično pisanje Don’t Noda usklađeni su sa solidnim borbenim sistemom u stilu God of War. Razjasnit ću zašto ako volite videoigre i želite da vam se stalno pojavljuju nova iskustva za jednog igrača, onda trebate kupiti ovu igru.

Duša Banishersa su sami Banishersi, Antea Duarte i Red Mac Raith. Glumci Amaka Okafor i Russ Bain odrađuju majstorski posao oživljavajući ova dva lika, čak i u Anteinoj smrti. Prolog vas vidi kako posjećujete New Eden kako biste pomogli prijatelju. Grad je proklet i potrebna mu je vaša pomoć da ga podigne. Ova je kletva, međutim, daleko snažnija i smrtonosnija od svega viđenog i Antea je ubijena.

Izbor je ključan za naslove Don’t Nod, a važan je kao i uvijek u Banishersima. Od početka ćete imati zadatak odlučiti pustiti Anteu ili je pokušati vratiti u život. Ovo posljednje zvuči prekrasno dok ne saznate cijenu. Ovo naprijed-natrag, povlačenje konopa ljubavi i straha razdiralo me. Otprilike 25 sati držao sam se čvrsto, birajući ono za što vjerujem da je “dobar” put. Ipak, slično likovima bio sam u iskušenju. Kad bi moja žena umrla, pomaknuo bih nebo i zemlju ako bi to značilo da je mogu vratiti. Ovakve situacije i izbori su stalni. Zemlja je puna bijede, smrti, ljubavi i nade. Vaši izbori drže desetke života u ravnoteži.

U jednom sam trenutku vidio zlog, opakog čovjeka koji je svoje ljude svjesno poslao u smrt. Imao sam zadatak saznati što se točno dogodilo i dogodilo se preko duhova jednog od muškaraca. Polako s vremenom, istina je izašla na vidjelo, dodajući dubinu prvom čovjeku. Njegovi su izbori imali smisla, čak i ako je bio pravo kopile. Na kraju moje potrage, imao sam tri glavna izbora u igri:

• Žrtvujte živog čovjeka i krenite putem uskrsnuća Antee
  • Protjeraj Duha i pošalji ga u Prazninu
  • Uzdignite se na Duha i dajte mu mir koji zaslužuje

Šta je ispravno, a šta pogrešno ovisi o vama. Nekoliko su puta moje odluke dovele do ishoda koji se nadao, a druge su se gotovo odmah pokvarile. Tako sam se rijetko osjećao dirnutim pričom o video igrici, odgovornoj za sudbinu ovih ljudi. To je najbolji dio njihovih naslova usmjerenih na naraciju, a pristaje uz veliki poluotvoreni svijet i solidnu igrivost.

Banishers: Ghosts of New Eden je akcijska igra poluotvorenog svijeta u 3. licu snažno inspirirana ponovnim pokretanjem igre God of War iz 2018. Igrat ćete kroz prolog kao Antea. Kretanje je oštro, a borba pomalo neželjena. Nakon što se igra otvori i zamijenite likove za Red stvari postaju mnogo zanimljivije. Uz Anteu pored sebe u njenom sablasnom obliku, dobit ćete pristup njezinim spektralnim moćima. Sporo ih se stječe, povezano s razvojem glavne priče. Povećanje razine vezano je uz dva sustava. Prvi je onaj koji se temelji na osnovnom iskustvu za Crvenog i jedan s bočnim ciljem vezan uz Haunting za Anteu.

Hauntings su slučajevi, neki glavni zadaci iako većina strana, koji pronalaze vas kako pratite različite duhove i donosite odluke koje definiraju vaš kraj. Bio sam Crveni usmjeren na Uspon, iako sam Otjerao nekoliko zlih duhova koji su opsjedali pristojne ljude. Pokret ima sve pozitivne i negativne strane ponovnog pokretanja GoW-a. Crvena je brza, s laganim i teškim zamahom i brzim izmicanjem. Postoje kombinacije koje možete otključati, a njihovo miješanje s Anteinim sposobnostima daje borbi dovoljno dubine da mi nikada nije dosadila.

Nakon kratkog vremena Red dobija pištolj, koji se koristi iu ekološkim zagonetkama iu učinkovitoj borbi. Postoji teška pomoć pri nišanu i imao sam malo problema s pogađanjem svojih meta. Borbe i zagonetke često se ponavljaju, ali opet, nikada na način koji bi iscrpio svoju dobrodošlicu. Vidjet ćete kako sistem igre funkcionira kao sat. Ima laganu opremu i sistem nadogradnje, jedan dovoljno dubok da omogući prilagodbu vašem željenom stilu igre, ali nikad grind.

Smještena u razdoblju koje se rijetko viđa u igrama, Banishers je zgodna igra u borbi/istraživanju i povremeno prekrasna u svojim scenama u stvarnom vremenu. Modeli likova Red i Antea izgledaju sjajno, zajedno s raznim odjevnim kombinacijama u koje možete odjenuti Red tijekom svojih avantura. Neki građani izgledaju pomalo poput kvalitete European Simulator-a iz 2010., ali oni su rijetkost. Igra sadrži puno “malih balvana preko kojih se još ne možete popeti” ili “sićušnog grmlja koje je neprohodno”. To je značajka koja me izluđivala u God of Waru i ovdje je u punoj snazi.

Većina prohodnih područja istaknuta je mrljama boje koje su u početku izgledale prilično neprikladno. Nakon nekoliko sati, cijenio sam žute bačve ove igre. Lako su znali kuda treba ići, jer je Crveni doista užasan u penjanju preko svega što nije isprskano bojom. Animacije tokom igranja izgledaju dobro, ali sjaje u scenama. Lica i pokreti Reda, Antee i ljudi iz Novog Edena pomažu dobro prenijeti emocije svake scene.

Moj omiljeni dio igre je njezina kombinacija fantastičnog pisanja i vrhunske glasovne glume. Russ Baine, Amaka Okafor, Ildiko Preszly i ostatak glumačke postave ovdje rade ozbiljan posao. Uzimaju nijansirano pisanje i daju mu dušu zbog koje nikad nisam preskočio dijalog nakon što sam završio s čitanjem titlova. Ne mogu ih dovoljno nahvaliti što su oživjeli ove likove. Tuga u Crvenom glasu, rastući bijes u Anteinom i očaj drugih izazvali su mi suze u očima više puta tijekom mog igranja.

Banishers: Ghosts of New Eden je fantastična video igra. To je tip koji uzdiže medij i pokazuje koliko ta iskustva mogu biti nevjerojatna. Borba je dovoljno dobra da rijetko ometa vaš užitak dok pomažete ili štetite lokalnom stanovništvu. U eri u kojoj je teško pronaći nove IP adrese za jednog igrača, ova zaslužuje uspjeh.

7