Arcadegeddon Recenzija

5
Arcadegeddon

Arcadegeddon je najnovija igra Illfonic tima, poznatog po svom radu na licenciranim naslovima za više igrača kao što su Fridai the 13th: The Game i Predator: Hunting Grounds.

Za razliku od tih igara, Arcadegeddon se ne oslanja na priznatu filmsku franšizu, već se odlučuje za jedinstveni koncept koji odaje počast klasičnim arkadama dok nudi novo iskustvo. Rezultat je stilizovana, akcija puna zabave kroz virtuelnu zemlju čuda koja je i nostalgična i napredna.

Naracija igre je fokusirana na Gilija, vlasnika arkade u malom gradu koja se suočava sa zatvaranjem zbog pritiska velike korporacije, Fun Fun Co. Odlučan da spasi svoj posao, Gilli kreira revolucionarnu novu igru, Arcadegeddon, koja kombinuje različite žanrove i stilove igranja . Nažalost, Fun Fun Co. hakuje u igru i ubacuje virus u nju, ostavljajući igraču i njihovim prijateljima da spasu digitalni svet i arkadne igre u stvarnom životu.

Jedna od prvih stvari koje će igrači primetiti kada započnu Arcadegeddon je njegov upečatljiv vizuelni dizajn. Neonska svetla osvetljavaju svaki nivo, bacajući šareni sjaj na proces. Neprijatelji dolaze u svim oblicima i veličinama, od humanoidnih robota do džinovskih pauka, od kojih se svaki može pohvaliti zamršenim detaljima i animacijama. Čak su i meniji vizuelno impresivni, sa smelim fontovima i privlačnom pozadinom. Soundtrack savršeno dopunjuje vizuelne efekte, sa privlačnim elektronskim melodijama koje pulsiraju zajedno sa akcijom.

Igra je podjednako raznolika, sa nekoliko različitih režima dostupnih od samog početka. Igrači mogu da učestvuju u standardnim kooperativnim trčanjima, takmičarskim mečevima ili čak mešaju stvari sa izazovima na posebnim događajima. Svaki režim nudi različite ciljeve i neprijatelje, obezbeđujući da se dva igranja nikada ne osećaju potpuno isto. Sami nivoi su proceduralno generisani, što dodatno povećava mogućnost ponovnog igranja.

Kooperativna igra stoji kao Arkadedonov hleb i puter. Timovi od najviše četiri igrača mogu udružiti snage kako bi se uhvatili u koštac sa sve težim nivoima ispunjenim preprekama i protivnicima. Svaka klasa karaktera je opremljena jedinstvenim sposobnostima i oružjem, podstičući saradnju i strategiju. Na primer, klasa “Ninja” se ističe u bliskoj borbi, dok je “Tobdžija” specijalizovana za napade iz daljine. Zamena između klasa usred meča omogućava igračima da se prilagode promenljivim okolnostima i da stvari budu sveže.

Pored osnovnih komandi kretanja i napada, likovi poseduju sposobnost izbegavanja koja se pokazuje od suštinskog značaja za izbegavanje neprijateljske vatre i navigaciju u uskim prostorima. Dobro pravovremeno izbegavanje može da preokrene tok bitke, posebno tokom susreta sa šefovima protiv ogromnih neprijatelja koji zahtevaju pažljivo prepoznavanje obrazaca i koordinaciju. Borbe sa šefovima često imaju više faza, a zahtevni igrači se brzo prilagođavaju novim pretnjama i slabostima.

Takmičarski multiplaier, nazvan „Battle Runs“, nudi tradicionalnije PvP iskustvo. Dva tima se takmiče da postignu određene ciljeve, kao što je osvajanje poena ili eliminisanje protivničke strane. Ovi mečevi imaju tendenciju da budu brzi i intenzivni, nagrađujući komunikaciju i veštinu. Iako se ponekad mogu pojaviti problemi sa balansom, posebno u vezi sa određenim izborom oružja, ažuriranja nakon lansiranja su već rešila neke probleme i nastavljaju da poboljšavaju celokupno iskustvo.

Još jedan aspekt u kojem Arcadegeddon blista je njegov pristup monetizaciji. Umesto implementacije agresivnih mikrotransakcija ili kutija za plijen, igra nudi kozmetičke predmete za kupovinu koristeći zarađenu valutu ili pravi novac. Ovi predmeti retko daju bilo kakve opipljive prednosti, fokusirajući se prvenstveno na lični izraz. Pored toga, programeri su izjavili da nameravaju da izbegnu uvođenje elemenata pai-to-vin u budućnosti.

Međutim, neki nedostaci sprečavaju Arcadegeddon da postigne savršenstvo. Mogu se javiti manji tehnički problemi, kao što su povremeno kašnjenje ili prekidi veze – posebno u prometnijim mečevima za više igrača. Nekim igračima bi određene mehanike, kao što je sistem izbegavanja, moglo biti malo teško savladati. Na kraju, iako osnovna igra uključuje obilje sadržaja, dugoročna dugovečnost može zavisiti od kontinuirane podrške i ažuriranja razvojnog tima.

Arcadegeddon
5
Audio 5 od 5