Trust GXT 323W Carus recenzija

4 minute vrijeme čitanja

Mrežasto podstavljene slušalice za gaming, sa fleksibilnim mikrofonom i snažnim basom, dizajnirane za konzole!

Uživam u dobrom zvuku, ali ignorišem previsoke cijene za slušalice s obzirom da posjedujem kvalitetan audio sistem za druge potrebe. Međutim, posao kojim se bavim zahtjeva da večinu dana provodim sa slušalicama na glavi pa sam uvijek u potrazi za slušalicama do 50 eura koje će mi ponuditi kvalitetan zvuk u igrama ali i casual slušanje muzike ili nekog podcasta.

Nisam audiofil iako posjedujem kućno 5.1 ozvučenje, ali muzika iz Blade filmova ili Red Dead Redemption 2 me je razmazila. Oduvijek sam cijenio kvalitetan soundtrack. O tome da ovih dana samo slušam soundtrack iz nove sezone Witchera neću ni da govorim. E tu me je upravo iznenadio Trust GTX 323W Carus!

Jasno prepoznatljiv dizajn

Kada po prvi put otvore kutiju iznenadit ćete se koliko GTX 322W slušalice izgledaju ogromno. Taj utisak još više raste kada ih uzmete i, iako njihova težina nije trijvijalna i dostiže 354 grama, razlika između izgleda i osjećaja u ruci je više nego značajna.

S obzirom da je veličina slušalica pozamašna tu dolazimo do problema upotrebe plastike za tako veliko kućište. Plastika je gruba više iz estetskih nego funkcionalnih razloga i sa vrlo izraženim geometrijskim oblicima i štitnicima za uši. Upravo ti štitnici su veliki kao moja a nedostatak RGB svjetla i klasična bijela boja daju sliku vrlo jednostavnog dizajna.

Dok ih držite u rukama mislit ćete da neće biti udobne ali osjećaj na glavi je totalno suprotan! Carus slušalice su zaista udobne ali težina na kraju uzima svoj danak i nakon dužeg korištenja se osjeti pritisak! Za ljude koji imaju velike uši poput mene, jastučići, iako u namjeri da pokriju cijelo uho kako zvuk ne bi pobjegao i da stvore neku izolaciju i pasivno poništavanja – dovoljno su veliki da stvore problem! Međutim, kolega nije imao tih problema.

TEST ZVUKA

Uz neke probleme uz estetiku slušalica, Carus GTX 323W dostiže iskupljenje u smislu funkcionalnosti, gdje su na osnovu muzike i zvuka u igrama dokazali da nude prilično izvanredan zvuk za ono što se očekuje od slušalica u ovom cjenovnom rangu. Carus će vam ponuditi i zaista dobar osjećaj bassa!

Zvuk mikrofona je solidan i nećete imati problema u komunikaciji sa vašim online prijateljima. Mikrofon se nalazi na fleksibilnoj ruci koja se, nažalost, ne može ukloniti i jedini sitni problem je taj što neće ostati nikada fiksiran već će se polako udaljavati od vaših usta.

Na kraju, ali ne i najmanje važno, imamo kontrole i kablove. Ovdje barem nemamo skoro nikakvih problema. Opleteni kabl od 1,2 m je sasvim u redu za dopiranje do audio utora vašeg gamepada, a kontrole jačine zvuka/isključivanja zvuka su prilično dobro pozicionirane iza lijevog uha. Jedini problem bi bio manjak dužine kabla za korištenje na računaru, ali ove slušalice se prodaju upravo za igranje na konzolama.

ZAKLJUČAK

Trust GTX 323W Carus čini se jednom od idealnih opcija kako bi se zadovoljile potrebe casual gamera i neko klasično uživanje u muzici, a da ne ostavite pola bubrega u radnji. Što se tiče dizajna, cijene i funkcionalno, mislim da je upravo na to Trust stavio svoje oko sa ovom linijom slušalica i pronašao idealan spoj i, iako je više nego jasno da nisu napravljene za mene, preporučujem ih osobama sa manjim ušima.

TAGGED: ,