Recenzija serije Resident Evil Netflix: Ne očekujte pravo Resident Evil iskustvo

4 minute vrijeme čitanja

Nova TV adaptacija popularne video igre je osam sati besmislene, krvlju natopljene zombie zabave – upravo ono što trebate da zaboravite na 2022. godinu ili…

Netflix je 14. jula 2022. godine objavio novu seriju koja je temeljena na slavnoj videoigri koja dosta podsjeća na filmske adaptacije Paula WS Andersona. Vjerna je svojim korijenima horor žanra uz puno akcije (loše akcije) ali i tinejdžerske drame.

New Raccoon City je mjesto dešavanja serija, barem pola vremena. Radnja se dešava u 2022. godini, gdje pratimo iskušenja i muke tinejdžerskih blizanaca Billie i Jade, koje su začete putem surogata i donorskih jajnih stanica.

Njihov otac, dr. Alber Wesker, vrhunski je znanstvenik za Umbrella Corporation, koja je vlasnik grada (izuzetno čistog grada, ali njegov osnivač je konglomerat koji se sprema osloboditi svijet retrovirusnim biološkim oružjem, s još štetnijim učinkom) prepunog tajni.

Ostatak serije smo razbacani u 2036-tu godinu po različitim, ali jednako opustošenim dijelovima Engleske i Francuske, dok je spomenuto biološko oružje – T-virus – smanjilo ljudsku populaciju na oko 15 miliona očajnih duša. Moraju provoditi dane boreći se protiv milijardi “Nula” (zombija) koji su zaraženi a tu su i drugi kanibalski mutanti, jer T-virus sada može preskočiti vrstu i pretvoriti stvorenja u gigantska i ubojita čudovišta.

Dok se Resident Evil iz 2022. godine usredotočuje na rastuće bolove blizanaca koji se navikavaju živjeti s Umbrellom, scene iz 2035. godine prate Jade kako se kreće kroz mukotrpni labirint klimavih europskih mjesta, scenografija jeftinog izgleda i razbacane priče. Neizbježno je više akcije u budućnosti prepunoj zombija, ali, izuzev jednog bijega iz zatvora, ove scene su loše komponirane i teško je shvatiti što se događa. CGI i nije baš najbolje urađen.

Između borbe sa zombijima, saznat ćete da Jade lovi sve moćnija korporacija Umbrella. Ima nešto što oni žele! Možda to ima neke veze s misterioznim okolnostima vašeg rođenja i/ili injekcijama koje vam je otac davao tokom djetinjstva?

Osim momenata horora, neobično je impresivno koliko su scene borbe ustvari loše. Svaki put kada serija dobije zamah, zaustave je scene iz budućnosti ili prošlosti. Serija gotovo isključivo provodi svoje vrijeme teturajući od jedne do druge scene.

Na svu sreću, 2022. godina je zanimljivija i na vizualnoj razini pripovijedanja. Sterilno-bijeli idilični kampus i plavo nebo odjekuju novim gradom Umbrella korporacije.

Međutim, Resident Evil Netflix nije potpuno loše iskustvo! Konkretno, Lance Reddick je strašno jeziv kao Albert Wesker. Obiteljski čovjek na površini, sklon je pritisnuti prekidač i zastrašiti druge strogim pogledom i pregršt bodljikavih, prekrivenih prijetnji – kao što je prikazano u jednoj sceni skoro na samom početku. On nije baš odraz Weskera iz igara, ali njegovi sukobi s Umbrella-inim jedinstvenim mentalitetom napretka pod svaku cijenu su prikladno prijeteći i čine ga daleko najgledljivijim likom.

Ono na ćemu je ova adaptacija briljirala jeste emocionalno sidro između dvije sestre. Priča Jade i Billie otežana je podzapletom školske drame koja više liči na Pretty Little Liars nego na Resident Evil.  S druge strane, to je dokaz da serija ne zna u kojem bi pravcu išla. Ako ste željni vidjeti poznate likove poput Leona, Claire i Chrisa, bit ćete gadno razočarani.

Svaka scena je cliffhanger. Kraj svake episode je veći cliffhanger. Upijat ćete svaki momenat serije iako ova serija nije prava adaptacija Resident Evila. Ja sam binge-ovao svih osam epizodi i uživao. Stoga topla prepuka ali napomena: Ne očekujte pravo Resident Evil iskustvo!