The Crew Motorfest – recenzija

4 minute vrijeme čitanja
5
The Crew Motorsport

Kada većina entuzijasta trkaćih igara pomisli na The Crew Motorfest, odmah se napravi usporedba s Forza Horizon. Prije nego što nastavimo s ovom recenzijom, ajde da vidimo sličnosti ova dva naslova.

Dok Forza Horizon ima svoj “festival” The Crew ima svoj “Motorfest”. Dok Forza radi nevjerojatan posao prikazivanja tog aspekta unutar i izvan igranja, The Crew se bori sa slanjem bilo kakvih naznaka da se događa bilo kakav događaj.

Svijet Motorfesta je prekrasan i to je neporecivo, dijelom zahvaljujući njegovoj lokaciji u O’ahuu na Havajima. Ovaj nastavak The Crew zapravo je integrirao biome i znamenitosti s drugih havajskih otoka u vlastitu rekreaciju. Ti biomi uključuju livade, urbana područja, padine vulkana, polja, suhe zone, planine, plaže i prašume. Međutim, ta područja ne predstavljaju niti prikazuju temu festivala utrka. Neki baloni, vatromet ili bilo koja središta okupljanja bili bi dovoljni, ali čvrsto vjerujem da je Ubisoft smatrao da je postavljanje igre na Havajima dovoljno.

Govoreći o utrkama, ono što sam cijenio kod The Crew Mortorfesta bila je različita raznolikost dostupnih popisa za reprodukciju. Svaki popis za reprodukciju djeluje kao glavna priča na Motorfestu. Ono što je me najviše nerviralo tokom vožnje jesu jedni te isti komentari, ali ostaviti to po strani, slušanje različitih činjenica i trivijalnosti o automobilima koji se utrkuju bio je stvarno lijep dodir.

Nastavljajući s playlistama, svaka ima svoju temu s vlastitim skupom vozila s kojima se utrkuje. U jednom trenutku igrači mogu biti u Neo Tokiju i driftati s automobilima isključivo proizvedenim u Japanu, au sljedećem lete i voze se duž obala Havajskog oceana. Što više playlisti bude dovršeno, druge će se otključati zajedno s različitim vozilima i sporednim aktivnostima. Te se aktivnosti mogu sastojati od različitih podviga. Neke mogu biti jednostavne poput foto-operacija, a neki će imati igrače koji obavljaju profesionalne vratolomije. Iako trenutno postoji samo mali broj popisa za reprodukciju, Ubisoft je obećao dodatne kako sezona bude odmicala.

Što se tiče prilagodbe automobila, The Crew Motorsport zaostaje. Dijelovi se zarađuju se u obliku karata zarađenih od dovršetka utrka ili napredovanja. Jednostavan je, ali u isto vrijeme prilagođavanje čini neodoljivim. Uz njegovu jednostavnost, upravljanje automobilima znatno je lakše pri driftanju i oštrim zavojima. Čak bi i netko tko prije nije dodirnuo trkaću igru mogao pokušati takav podvig.

Online igra me previše podsjeća na Riders Republic, još jedan Ubisoftov naslov. Online utrke koriste mehaniku upadanja koja omogućuje igračima da se pridruže bilo kojoj aktivnosti ili utrci koju žele. Natjecateljskim načinima igre nedostaje malo raznolikosti sa samo velikom utrkom, prilagođenim predstavama i tjednim PVE natjecanjem.

The Crew Motorsport me podsjeća na trkaću arkadu. Iako postoje aspekti koji bi mogli biti bolji, iskreno sam se zabavio s ovim naslovom. Iako vožnja i prilagodba automobila nije tako zamršena kao što bi to neki htjeli, ipak funkcionira s Motorsportom. Različite playliste omogućit će igračima da iskuse različita vozila dok će dobiti malo historijske lekcije o njima. Opet, to nije festival, ali Havaji su bili izvrstan izbor za prikazivanje moto sporta. Grafički ova igra je apsolutno prekrasna, krstareći različitim područjima O’ahua.

The Crew Motorsport
5
Audio 5 od 5