Meet Your Maker – recenzija

4 minute vrijeme čitanja
5.4
Meet Your Maker

Meet Your Maker je smješten u postapokaliptični svijet i igračima nudi da napadaju baze i naselja drugih ljudi kako bi prikupili genetski material, ili GenMat, koji je očajnički potreban za održavanje ljudske rase na životu.

Igra nema puno dijaloga, vrlo malo priče ali postoji čudan tip u rezervoaru punom tekućine koji vam šta da radie, a vaš je posao da to učinite. S vremena na vrijeme dobijate naznake neke priče ali nikada nije dovoljno zanimljivo. Ali to je upravo ono što biste očekivali od ove vrste igre, lagani djelić priče koja vam daje razlog da radite stvar. Ali ovdje ste kako bi upadali u baze i gradili baze, a sve ostalo je dekoracija – dekoracija koja daje odličnu atmosferu.

Ovo je definitivno vaš standardni postapokaliptični horor. Vaši pomoćnici su zakrpani elektroničkim komadićima, svijet je u prljavom stanju nereda i raspada. Sve je mračno i pusto avelik dio planeta pretvoren je u prah.

Tako ćete pronaći male stvari koje će vam donijeti radost dok se igrate. Postoji mali tip s kutijom na leđima koji putuje između ulaza i cilja baze, i iako je zbrkano tijelo užasa stvorenja, također nije neprijateljski nastrojen, a donekle pomaže. On je prijatelj u svijetu s vrlo malo prijatelja!

Meet Your Maker je podijeljen u dva odvojena, ali jednako važna aspekta iz perspektive igranja. Tu je napad na bazu, gdje istražujete strukturu koju su stvorili drugi igrači ispunjenu zamkama i duhovima kako biste vratili resurse, i vaša baza, gdje stvarate strukturu koju drugi mogu istraživati.

Raiding je najveći dio iskustva i oduzet će vam oko 75% vremena. Postoji određeni šarm zadubiti se u tamnice koje su kreirali igrači, ne znajući tačno što će se nalaziti iza svakog ugla. Svaki igrač ima drugačiji pristup izgradnji; neki su nepotrebno okrutni, sa zamkama i trikovima od početka do kraja, dok se drugi oslanjaju na izradu složenih labirinata ili umjetničkih djela.

Izgradnja baze koju drugi mogu napadati je puno ugodnija, ali dolazi sa svojim problemima. Pomalo je poput kreativnog moda Minecrafta, imate pristup velikom izborniku s mnogo različitih objekata i stilova blokova, a možete ih postaviti kako god želite. Sve dok vaš mali pomagač može doći do cilja, a vi imate dovoljno obrana, možete napraviti svoju tamnicu kako god želite.

Postoji ograničenje resursa za baze, vjerojatno kako bi se spriječilo ljude da oblože svaki pojedini zid i pod zamkama ili izrode stotine neprijatelja koje treba uništiti. U ranoj igri to se ograničenje čini vrlo restriktivnim, budući da zapravo nemate puno prilike razgibati svoje kreativne mišiće, ali kasnije građenje može biti prilično složeno.

Naravno, problem je što igra nema indikator nikakav Koliko možete graditi ali kao i u svakoj survival base building igri ovo zna biti veliki problem ali i donekle zanimljiva stvar. U ovoj igri je to veliki problem jer postoji prekrasna sinergija između napada i izgradnje. Hodat ćete kroz tamnicu koju su kreirali igrači i otkriti lukavu, pametnu postavu, a budući da je zgrada tako jednostavna i jasna mehanički, rekreacija te postavke je brza i laka.

Meet Your Makerova je mix napada na baze i gradnje I veoma je zanimljiva. Baš kao i kod Mario Makera, sadržaj koji su kreirali korisnici održava iskustvo svježim i uzbudljivim tokom cijelog igranja. Nažalost, previše je malih frustracija da bih mogao reći da sam se dobro proveo. To je bolji koncept nego što je igra i nažalost nije na nivou sličnih igara.

Meet Your Maker
5.4
Audio 5 od 10