Crash Team Rumble – recenzija

Kada su fanovi Crash Bandicoota 4: It’s About Time sanjarili o tome šta će uslijediti nakon povratka platformske maskote PlayStationa, nisu mogli da zamisle da će dobiti online igru za više igrača.

Možda nije ono što smo tražili, ali oni koji su dali šansu ovom naslovu su shvatili da Crash Team Rumble izaziva iste emocije kao i skupljanje Wumpa voćkica. Iako vas ovaj naslov možda neće nadugo odvući od Fortnitea ili Genshin Impacta, dovoljno da nekoliko mjeseci sebi priuštite nervoze u borbi protiv drugih igrača.

Neki ga uspoređuju s MOBA-om (League of Legends, DOTA 2, SMITE) i na prvu ćete vidjeti i zašto. Četiri igrača čine obje strane se bore nakon što su odabrali lika iz jedne od tri različite klase. Cilj svakog meča je skupiti 2000 Wumpa voćkica, a vrsta lika koju odaberete određuje hoćete li pomoći svom timu da to postigne ili ćete spriječiti neprijatelja u tome.

Napadači trebaju skupljati Wumpa Fruit, blokeri su dizajnirani da zaustave protivničke igrače u postizanju pogodaka, a pojačivači bi trebali aktivirati privremene buffove svom teamu. Unutar te tri klase možete igrati kao poznata lica iz prošlosti i sadašnjosti Crash Bandicoot igara poput Cocoa, Dr. Neo Cortexa i Dingodilea. Bez obzira jesu li prijatelji ili neprijatelji u glavnim naslovima, četveročlana ekipa morat će ostaviti po strani svoje razlike i igrati zajedno kako bi pobijedili.

Među osam likova dostupnih pri lansiranju, svaki ima nešto drugačiji pristup svojoj klasi. Sam Crash Bandicoot dolazi s uobičajenim okretanjem i brzim pokretima, dok Tawna ima hookshot za brže kretanje. U međuvremenu, Coco može postaviti kvantne zidove kako bi obeshrabrila napadače, a dr. N. Brio se nakratko pretvara u divlje čudovište. Ova raznolikost daje vjerodostojnost svakom liku, dopuštajući im da briljiraju u brojnim situacijama.

Devet mapa isporučuje se s osnovnom igrom, od kojih svaka ima različite temelje i načine igranja. Skupljanje relikvija je način na koji ćete ih otključati dok preuzimate kontrolu nad draguljima — glavni zadatak koji se daje Boosterima. Uz malo znanja, tim može učinkovito početi skupljati i umnožiti broj Wumpa voćkica i spriječiti neprijatelja.

Kad se sve zbroji, Crash Team Rumble je poprilično zabavan naslov. Iako neki mečevi mogu brzo postati vrlo monotoni. Međutim, kao dugogodišnji Dota 2 igrač mogu da kažem da i u ostalim MOBA naslovima je ista situacija. Sve zavisi od vašeg ali i neprijateljskog tima.

S obzirom da igra ima jako dobru ravnotežu likova, uvijek postoji šansa da se neprijateljski tim vrati – i nikada se nećete moći opustiti, i to je dobra stvar. Vjerujem da ćete dok se okrenete vidjeti da ste već proveli nekoliko sati igrajući i skupljajući Wumpa voćkice.

Jedina zamjerka trenutno je što nema više različitih modova igranja. Ukoliko vam se ne svidi jedan, nemate šta drugo raditi u ovoj igri. Crash Team Rumble nudi online igranje, trening sa botovima i tutorijal. Razočaravajuće je da nema ni co-op igranja.

Ovo ne znači da je igra loša! Naprotiv! Ovo je sjajno iskustvo za možda 30 minuta do sat vremena svake večeri. Vjerovatno su i developeri pravili igru sa ovom namjenom i tu se vraćamo na početak recenzije. Crash Team Rumble vas neće odvući od Fortnitea ali će vam pružiti dosta zabave. A možda u narednim ažuriranjima dobijemo i nove modove i nove mape.

Ostaje za vidjeti koliko dugo će Toys for Bob nuditi za Crash Team Rumble, ali ono što je došlo uz igru prvog dana je puno više nego što većina ovakvih igara dobije. Svatko dobiva pristup prvom sezonskom Battle Passu kupnjom igre, a mikrotransakcije ne postoje. Osim toga, svih osam likova može se prilagoditi, a svi ti skinovi i naljepnice se otključavaju kroz izazove i jednostavno igranje igre. Sve bi se to moglo promijeniti za nekoliko mjeseci – vidjeli smo da se to događa– ali pri lansiranju, ovo je odlična stvar. Nagrađeni ste za igranje, a ne za trošenje novca.

Treba vidjeti da li će se Crash Team Rumble zadržati na tržištu. Međutim, oni koji igri daju priliku pronaći se stvarno dosta zabave u skupljanju Wumpa voćkica s različitim klasama i likovima. Crash Team Rumble je zarazna igra i vrijedi je isprobati.