by Adi Zeljković in
videoigre VIJESTI Zanimljivosti

Nakon brojnih glasina, sredinom jula putem prezentacije EA Play Live službeno smo saznali da EA Motive zaista radi na kompletnom remakeu kultnog SF survival horora Dead Space, a danas ćemo napokon vidjeti i premijerni gameplay iz igre.

EA je najavio da će večeras u 19h po našem vremenu putem livestream prezentacije na Twitchu fanovima diljem svijeta pokazati jako rani isječak iz igre koja je i dalje u fazi razvoja. Javnosti će se obratiti viši producent Philippe Ducharme i kreativni direktor igre Roman Campos-Oriola koji će govoriti o kreativnoj viziji izrade ovog očekivanog remakea.

U streamu će sudjelovati i specijalni gosti iz vijeća zajednice fanova serijala, s obzirom na to da je od prije poznato kako je EA Motive za potrebe remakea unajmio fanove koji su imali priliku sudjelovati u procesu i iteracijama te pružiti vrijedne povratne informacije, kako bi studio u modernom izdanju isporučio Dead Space remake koji bi se trebao svidjeti i starim fanovima, ali i novim igračima.

Važno je napomenuti da je verzija koja će biti prikazana uživo u streamu rani prototip igre i nije konačna u bilo kojem svojstvu; cilj je zajednici ilustrirati Motiveovu viziju Dead Spacea u pokretu“, objašnjava EA u izjavi za novinare.

Vjerujemo da EA među igračima pokušava smanjiti očekivanja od današnje livestream prezentacije i zato što je poznato je da remake napravljen u EA-ovom engineu Frostbite te da će imati spektakularne next-gen vizuale, novi zvuk i poboljšane kontrole, ali i gameplay poboljšanjaunaprijeđenu priču, likove i mehanike, a sve to nije moguće prikazati u ranom prototipu igre.

Livestream razvojnog studija EA Motive popratite večeras u 19h putem ovoga linka. Dotad podsjećamo da je Dead Space remake u izradi za PC i next-gen konzole PlayStation 5 i Xbox Series X|S, a zasad još nema službeni datum izlaska.