Hyrule Warriors: Age of Calamity RECENZIJA

0

Verujem da ste svi čuli za Zelda: Breath Of The Wild. Ovo je igra koju mnogi smatraju za najbolju igru ikada i to je u potpunosti opravdano. Mnogi za ovu igru govore kako je i žanr definisala i ono što oni žele je još Zelde. Ako ste jedna od tih osoba, na pravom ste mestu jer imam nešto za vas. Ne, nije u pitanju nastavak Breath of The Wilda, ali nemojte da vas to rastuži jer igra o kojoj danas pričam nas ponovo vraća u ovaj svet.

Igra o kojoj govorim se zove Hyrule Warriors: Age of Calamity. Ova igra je smeštena u isti univerzum kao i pre gore pomenute Zelde. Igra nas baca u vreme rata epskih razmera, u istorijsko doba “ The Great Calamity”. Zaplet je vezan za rat u kom se borite sa hordama neprijatelja.

Ovo je vrlo slična igra Breath of The Wildu u principu. Slično izgleda i većina glavnih stvari iz mega popularnog RPG je prenesena ovde. Developer ove igre – Koei Tecmo je očigledno voleo glavnu inspiraciju za ovu igru jer je bukvalno svaki element prenesen i u ovu igru, počevši od sakupljanja koroksa pa do sastojaka za hranu.

Recepti se otključavaju, za razliku od otkrivanja eksperimentisanjem, ali ako imate sve sastojke, možete da kuvate jedan ili više obroka pre svake misije, a to otvara čitav niz mogućnosti. Možda ćete želeti da povećavate štetu koju nanosite protivnicima ili pak da smanjite onu koju oni vama nanose. Sve može i igra ima mnogo mogućnosti i neretko su najsumnjiviji recepti najbolji.

Dolazimo do borbe, koja je dobra. Ispunila je moja očekivanje od ovakvih igara. Temelj samog sistema je vrlo jednostavan. Svaki igrivi karakter ima niz različitih kombinacija zasnovanih na redovnim napadima koji prelaze u jake napade, kao i jedinstvenu centralnu mehaniku. Najimpresivnije je što se karakteri u potpunosti razlikuju, počevši od izgleda pa sve do načina korišćenja. Svaki od njih ima 4 rune Stasis, Cryonis, Magnesis and Remote Bombs. Jedino ću pomenuti Linka pošto je on najtradicionalniji karakter, a i hoću da vam što manje otkrijem jer će vam biti mnogo zanimljivije da sami istražite. Link ima mač i štit, ali može da koristi i koplje ili neku vrstu dvoručnog oružja.

U samoj bici horde i horde neprijatelja vas napadaju. Treba da zauzimate protivničke baze, ali takođe morate i svoje braniti. Zadaci su nekad prilično jednostavni i oni od vas traže da samo ubijete određene neprijatelje. Drugi put će tražiti da preživite, a nekad će vam dati da uradite nešto drugo što nije samo ubijanje i preživljavanje. Često su vremenski ograničeni pa to daje određenu dozu napetosti.

Odmah ću sad da pomenem prvu veću manu igre, a to je kamera. Kamera se često zaustavi na mesto na kom ne treba i na kom ne daje dobar prikaz boljnom polju.

Sam gameplay je u celosti predvidiv, ali opet uspeva da do kraja bude zanimljiv i da me zabavlja.

Što se tiče priče, po meni je ovo najslabiji deo igre, ali ne znači da je loša. Ovu priču je razradila već pomenuta Zelda. Biće dosta predvidivih delova, ali isto tako biće dosta i nepredvidivih i neočekivanih. Trebala je biti malo kreativnija jer je često bila dosadna. Definitivno je moguće uživati u njoj, ali opet treba malo više mašte da se uloži u nju.

Ovaj naslov sve vreme pokušava da bude Zelda, i iskren da budem u tome je uspeo. Zaista sam se osećao kao da igram neku igru iz ovog serijala. Ovo se dešavalo delom zbog toga što su  neke lokacije identične onim iz BOTW-a. Svakako, lokacije su dosta velike i zaista možete posvetiti vreme istraživanju jer nisu isprazne i pune su sitnih detalja koji su i mene nekad oduševili. Igra vas retko sama navodi na istraživanje sa ponekom zagonetkom koja se nađe, ali da se odmah razumemo, zagonetke su retke i nisu ništa specijalno, ali one i nisu glavni deo igre.  Misije su često vremenski ograničene tako da to pridodaje trenutnoj atmosferi.

Grafika je kao i većina segmenata “prekopirana” iz Nintendovog hita. Samim tim zaklučujete da igra izgleda odlično. Nekada su stvari nejasne i neprepoznatljive u daljini, ali nije ništa strašno.

Hit igra iz 2017. godine je važila za jednu od igara sa najviše animacija iz tog serijala. Age of Calamity čak ima mnogo više animacija.

Engleska glasovna gluma je bila dosta solidna, ali imate opciju I korišćenja japanske mada ja to nisam uradio. Zvučna podloga je na visokom nivou i tu ne mogu ništa loše reći.

Primetio sam da je na nekim lokacijama bilo znatnih padova frameratea, ali srećom nije bilo previše često. Možete se oprobati sa nekim u CO OP modu preko podeljenog ekrana, ali odmah ću da upozorim da su ovde tehnički problem duplo gori.

Evo došli smo i do zaključka, ali verujem da ste svi shvatili kakva je igra? Da li je Age of Calamity savršena igra? Apsolutno nije, ali je odličan naslov koji slobodno mogu da strpam u isti koš sa Zeldom. Bez obzira da li ste fan Nintendovog hita, treba ovaj naslov da probate jer nudi bagatstvo sadržaja i neprekidnu zabavu. Pa čak i sa završenom glavnom kampanjom moja avantura nije gotova jer u igri ima da se radi i istraži još mnogo toga.

8.0

Author's rating

Overall rating