Mutropolis – Recenzija

Mutropolis – Recenzija

1

Inače, osoba sam koja voli skoro sve žanrove igara, ali neke žanrove igram više, a neke manje.

Redakcija mi je dala priliku da nakon dobrih 5 godina zaigram neku Point and Click igru. Zašto nisam igrao, iskreno i bio sam više usmjeren ka drugom i dinamičnijem žanru igara, i nije bilo nekih kvalitetnih Point and Click naslova, tako da vrijeme je da se napravi dugo očekivani comeback. Igra je napravljena od strane Pirita Studios koji nam dolazi iz Madrida, Španije, te je bila u razvoju dugih pet godina, a da li se trud isplatio, saznajte u nastavku ove recenzije.

SCI-FI VEZIJA INDIANE JONES

Trenutno je 5000.godina, svijet kakvog danas poznajemo je odavno nestao, te vrijeme je za novu civilizaciju i novo doba. Glavni protagonista je Henry Dijon, mladi detektiv koji sa svojim timom želi da otkrije stari izgubljeni grad, a pri tome kreće u spašavanje svog kolege. Priča me neodoljivo podsjeća na Indiana Jones filmove, i doista nisam imao priliku da igram neku igru gdje je glavni cilj da nađete neki izgubljeni grad. Priča ove igre ne ide nigdje neočekivano, i ne možete se baš iznenaditi sa nekim djelovima iste, ali se možete nasmijati jako dobro odrađenim trenucima.

DA LI JE I GRAFIKA SCI-FI ?

Pošto volim da igram igre napravljene od strane Indie Developera, primjetio sam da svako od njih ima jednu zajedničku stvar, jako jednostavnu i unikantnu grafiku. Vjerovatno neki od razloga su manjak budžeta, želja za nečim jednostavnim ili nešto treće. Grafika ove igre mi je jako zanimljiva, jer me nekako podsjeća na avanturističke crtane filmove.

DA LI JE POINT AND CLICK I DALJE DOSADNA STVAR ?

Još jedan od razloga što sam izbjegavao Point and Click igre jeste i činjenica da su takve vrste igara veoma dosadne, jer kao što samo ime žanra kaže, morate samo ići mišem i kliktati na nešto. Ako ću to već raditi, onda bolje da se takva vrsta igre izvede na zanimljiv način, i zaista Pirita Studios se doista potrudio da to i napravi. Gameplay je jedan veoma zanimljiv aspekat igre, i poslije Monkey Islanda, ovo mi je definitivno najbolja Point and Click igra koju sam ikada igrao. Kao osoba koja je gledala puno crtanih filmova, serija i filmova iz perioda 90. Godina, prijatno sam se iznenadio kada sam vidio enorman broj referenci na takve, a još sam ponosan i na činjenicu da sam prepoznao skoro svaku od njih. Jedan od aspekata koji mi se i nije baš najbolje svidio jesu zagonetke. U skoro svim Point and Click igrama, da biste došli do nekog određenog nivoa ili dijela igre, morate rješiti neku zagonetku ili puzlu kako bi mogli nastaviti dalje. Kod njih je bitno da budu logične, i da tačno vam dadne do znanja šta trebate raditi dalje, bilo to na direktan ili kako ja volim da zovem „okolo kole“ način. Kako sam počeo rješavati neke zagonetke, već sam kao iskuni riddle i puzzle solver zamišljao šablone i rješenja šta da radim dalje, da bi na kraju morao da radim neku zagonetku koja nije toliko povezana sa prvim tragom. Imam osjećaj da su nekako zagonetke nabacane jedna na drugu sa željom da onaj ranije spomenuti „neočekivani“ efekat bude zastupljen u drugom aspektu igre, dobra ideja ali pogrešan aspekat na kojem se ideja sprovela.

MUZIKA IGRE IZ 90. NIJE ZA  UŠI

Bitna napomena, u vrijeme kada je igra bila pri kraju i kada su bili rađeni zvučni efekti, počela je čitava situacija sa Globalnom pandemijom, te je bilo jako teško snimiti glasove glumaca te su morali koristiti svaki način. Nažalost, to se odrazilo na jednu prosječnu glumu koja je definitivno mogla biti bolje odrađena, ali opet treba uzeti u obzir da developeri ove igre nisu glumci i da su dali sav svoj maksimum da pretoče svoj glas. Sem glume, ni zvučni efekti nisu najbolje izvedeni, ali nisu ni najgori koji sam imao priliku da slušam.

ZAKLJUČAK:

Nakon što sam u posljednih par dana kontinuirano igrao neke naslove kao što su Rocket League, CS:GO i ostale dinamične igre, dobro mi dođe da prije povratka na eSports terene provedem 4 do 6 sati igrajući ovu prelijepu igru. Definitivno pohvale za madridske developere koji su napravili odličan debi u gaming industriji. Iako je bilo nekih sitnih propusta, to se lako da popraviti i zanemariti, jer ipak uspjeli su napraviti funkcionalnu i optimizovanu igru bez ikakvih bugova i crasheva. Jedva čekam da vidim da li nam sljedeće stiže možda Mutropolis 2, update za igru koju sam recenzirao ili nešto sasvim novo što će možda biti još bolje od Mutropolisa.

8.5

Author's rating

Overall rating

8.5
Grafika
9.0
Zvuk
7.0
Zabava
9.5
The good
  • Zabavna priča
  • Gameplay
  • Zapnjajujuća grafika
The bad
  • Zagonetke nelogične
  • Loši zvučni efektis
About author
saninbasic

Sanin Bašić

Ako mu spomenete bilo koje djelo iz Engleske književnosti, on će da vam čitavu knjigu citira od riječi do riječi. Legenda kaže da je jednom pogledao neki random okršaj na eSports sceni i da je od tog dana postao veliki eSports pratitelj. Binge gleda skoro svaki detektivski anime, i uživa uz neke kvalitetne shootere. Voli hip-hop te čak se i sam bavi rap muzikom, a i heavy metal i rock bendovi mu nisu strani.